Krajem lipnja će Helena Šopar, jedna od naših najpoznatijih manekenki i suvlasnica brenda Sopar, zaručniku Vjeki Zadri reći 'da' nakon četiri godine veze, ali pripreme za vjenčanje nisu bile nikakva prepreka da sa svojom sestrom Tamarom Rebić predstavi novu kolekciju njihove modne linije.
Komade iz nove kolekcije odlučile su predstaviti kampanjom naziva "Zagrebačkim ulicama" kako bi pokazale da su njihovi modeli idealni za gradske proljetne i ljetne šetnje. Zvijezde nove kampanje su Helena i Tamara te mlada uzdanica agencije Midiken, Andrea Jurić koja svoju karijeru gradi u Londonu.
Uz dugačke svilene haljine prožete ručnim radom i prozračne kombinezone, sestre su predstavile i liniju modnih dodataka na koje su prenijele motive vezane uz njihov rodni Pag. Naušnice od paške čipke izrađene su u dvije boje - crnoj i bijeloj, te u dvije veličine. Veća naušnica SOL, u prijevodu sunce, zamišljena je da se nosi bez svojeg para, dok manje SAL, u prijevodu sol, dolaze u paru.
Upravo su ti manji modeli, u bijeloj boji, osvojili Helenu Šurić koja je "booking director" američkog Voguea, a nosila ih je na najvažniji modni događaj godine - Met Galu. Ona je naušnice sastavljene od pločice od srebra te ručno rađene paške čipke kombinirala s crnom satenskom haljinom brenda Lanvin.