Ema Kovač, hrvatski model s inozemnom karijerom, zaštitno je lice glamurozne nove kampanje brenda Hippy Garden.
Atraktivnim vizualima, dizajnerica Đurđica Vorkapić predstavila je novitet iz svoje kreativne radionice - sunčane naočale, dizajnirane za sezonu proljeće/ljeto 2018.
"Zaista sam dugo razmišljala o liniji naočala no sada su se sve kockice posložile i uspjeli smo napraviti kolekciju koju će obožavati žene, ali i muškarci", izjavila je dizajnerica.
Nakon gotovo godinu dana dizajniranja te razrade i najmanjeg detalja, kolekcija je poprimila svoj završni oblik. Čak petnaest različitih modela, svaki s jedinstvenom bojom leće i okvira, bit će dostupni u Masarykovoj 5 i na online platformi brenda, a uskoro i na svim ostalim lokacijama brenda diljem Hrvatske.
Ultralagani okviri s modernim geometrijskim oblicima proizvod su brenda koji iza sebe ima brojne uspješne kolekcije. Ova posljednja je logičan slijed budući da u svojoj ponudi HIPPY GARDEN nudi gotovo sve što jedna žena može zaželjeti. No osim žena, ovog puta je kolekcija proširena i na muškarce budući da je linija naočala u potpunosti zamišljena kao uniseks.
Svaki model naočala dizajniran je u nekoliko varijanti s različitim kombinacijama boje i teksture leće te okvira. Iako je većina kolekcija izrađena od tankih metalnih okvira, kao favorite bi izdvojili četvrtaste okvire od crnog i smeđeg pliša kao neodoljive statement naočale nosive kroz cijelu godinu.
Osim sunčanih naočala, u kampanji su predstavljeni i prvi modeli kupaćih kostima za nadolazeće ljeto, a prema riječima dizajnerice, to je tek početak! Naime, kroz koji tjedan u ponudi će se pronaći i muški kupaći kostimi kao i nova mini kolekcija dostupna u izabranim trgovinama.
Sjajne vizuale potpisuje fotograf Šime Eškinja, dok je za make up zaslužna vizažistica Sanja Agić.
Ukoliko ste u potrazi za kvalitetnim parom naočala s kojim nećete proći nezamijećeno ovo ljeto, požurite i provjerite na www.hippygarden.com cjelokupnu kolekciju.