A logo sign outside of a Hennes & Mauritz (H&M) retail store in Munich, Germany, on September 2, 2018., Image: 387838661, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, SIPA USA
Profimedia, SIPA USA
A logo sign outside of a Hennes & Mauritz (H&M) retail store in Munich, Germany, on September 2, 2018., Image: 387838661, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, SIPA USA
Profimedia, SIPA USA

Velike promjene

Iskustvo shoppinga u H&M-u bit će još bolje: Novi projekt će vas oduševiti!

Najpoznatiji lanac brze mode u svijetu krenut će s testiranjem prodaje rabljene i vintage odjeće kako bi kod svojih kupaca povećali svjesnost o važnosti održive mode koja je sve zastupljenija u svijetu.

H&M, jedan od najpopularnijih lanaca brze mode u svijetu, uskoro će pokrenuti pilot projekt u obliku online trgovine s rabljenom i vintage odjećom. Kako navodi Anna Gedda, voditeljica odjela za održivost u H&M grupaciji, cilj ovoga projekta je povećavanje svjesnosti o važnosti cirkularnog sustava u modnoj industriji.

Drugim riječima, modna industrija sve više ima negativan utjecaj na okoliš zbog nedovoljnog iskorištavanja potencijala odjeće, zato brendovi poput H&M mogu promijeniti naše shopping navike uvođenjem ovakvih izbora.

"To je rastući dio industrije jer nudi sjajne mogućnost za kupce i ima vrlo mali utjecaj na okoliš, a možemo ga i drastično smanjiti produživanjem života proizvoda”, rekla je Gedda.

H&M je u prošlosti pokušao prodavati rabljenu odjeću, što nije imalo velikog odjeka, no nadamo se da će sada situacija biti drukčija. Second-hand i vintage trgovina bit će dostupna kao dio online ponude H&M-ovog brenda '& Other Stories', a na pokretanju ovog projekta radit će švedski start-up Sellpy.