H&M, jedan od najpopularnijih lanaca brze mode u svijetu, uskoro će pokrenuti pilot projekt u obliku online trgovine s rabljenom i vintage odjećom. Kako navodi Anna Gedda, voditeljica odjela za održivost u H&M grupaciji, cilj ovoga projekta je povećavanje svjesnosti o važnosti cirkularnog sustava u modnoj industriji.
Drugim riječima, modna industrija sve više ima negativan utjecaj na okoliš zbog nedovoljnog iskorištavanja potencijala odjeće, zato brendovi poput H&M mogu promijeniti naše shopping navike uvođenjem ovakvih izbora.
"To je rastući dio industrije jer nudi sjajne mogućnost za kupce i ima vrlo mali utjecaj na okoliš, a možemo ga i drastično smanjiti produživanjem života proizvoda”, rekla je Gedda.
H&M je u prošlosti pokušao prodavati rabljenu odjeću, što nije imalo velikog odjeka, no nadamo se da će sada situacija biti drukčija. Second-hand i vintage trgovina bit će dostupna kao dio online ponude H&M-ovog brenda '& Other Stories', a na pokretanju ovog projekta radit će švedski start-up Sellpy.