Domaći dizajn

KLISAB na tri načina za žene jasno definiranih estetskih pravila

Dizajnerski duo KLISAB, odlučio je, u suradnji s fotografima i stilistima, svoju odjeću predstaviti na drukčiji način - vizualnim interpretacijama u kojima su kreativci imali slobodne ruke.

Dizajnerski duo KLISAB svoju je novu kolekciju prikazao na Bipa Fashion.hr-u, a došlo je i vrijeme snimanja kampanje. Pa umjesto da dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić daju instrukcije i upute kako bi vizuali trebali izgledati, odlučili su se za eksperiment. Autorski parovi, sastavljeni od stilista i fotografa, dobili su apsolutnu slobodu i kreativnost interpretirati KLISAB odjeću kako ju oni vide. Franjo Matković i Ana Nikačević, Petra Mrša i Nambi Kezić te Vlatka Fuego i Karla Zelić napravili su po tri fotografije kojima su iznenadili i same dizajnere. ''Ovakav način suradnje za nas je bio veliki izazov, budući da smo po prirodi control freakovi i u vlastitome radu volimo kontrolirati svaku, pa i najmanju sitnicu. No, rad svih kreativaca na ovome projektu iznimno cijenimo pa smo bili jako uzbuđeni vidjeti rezultate. Nismo požalili, dobili smo predivne vizuale koji KLISAB estetiku prikazuju na drugačije načine nego što je to prije bilo uobičajeno“, otkrili su Kliškinić i Šabarić.



 

Dizajneri su otkrili i da je KLISAB žena neovisna, originalna, samosvjesna i ima jasno definiranih estetskih pravila koja slijede njezin duh i karakter. Pa su tako fotografkinja Petra Mrša i stilistica Nambi Kezić, kroz svoje vizualne interpretacije, pokazale kako stav i samopouzdanje idu uz modnu brend. „Htjele smo pokazati ljepotu različitosti u vremenu kad raste strah prema drugačijem. Gendis, Eva i Filipa, zvijezde naših interpretacija, bave se suvremenim plesom. One su mlade, drage, lijepe, a samopouzdanje crpe iz vlastite predanosti radu, pokretu, glazbi, međusobnom pomaganju i podršci. Tko ih ne bi volio? Pogotovo ako pritom još nose KLISAB“, objasnile su autorice.





Po različitim odjevnim komadima koji se mogu kombinirati na više načina je brend postao prepoznatljiv, što dokazuju i tri različite vizije kampanje. „U ovoj suradnji najviše nas je privukla činjenica da imamo potpunu slobodu, kao i doza misterioznosti koja je proizlazila iz toga što ni sami dizajneri nisu znali što točno radimo. I za njih je to veliki iskorak iz vlastite zone komfora. Dajući stilistima i fotografima potpunu slobodu za vlastitu interpretaciju branda, potaknulo je i nas na neke odvažnije korake pa smo tako pokušali odraditi, svaka iz svojeg pogleda, nešto malo eksperimentalnije od našeg klasičnog izričaja“, objasnile su fotografkinja Vlatka Fuego i stilistica Karla Zelić.





Modni fotograf Franjo Matković i stilistica Ana Nikačević bili su oduševljeni činjenicom da su u ovoj vizualnoj interpretaciji prepušteni sami sebi što u modnim kampanjama inače nije slučaj. „Ovaj posao vrvi kreativcima. Na prvi pogled, ova izuzetno pozitivna stvar često zna stvarati i probleme. Svatko ima neku svoju kreativnu viziju kako modna kampanja treba izgledati i zapravo je rijetko da imaš potpunu slobodu napraviti što god želiš i s timom s kojim želiš. Kada su nam se dizajneri javili upravo s ovakvim prijedlogom, nismo morali puno razmišljati. Bila je to idealna prilika da napravimo snimanje o kojem smo već dugo maštali, a nikada nismo našli priliku da ga i ostvarimo“.

Autorska kreativnost, sloboda interpretacije i originalnost u srži su filozofije brenda, što dokazuju tri različita viđenja autorskih parova koji su svaki na svoj način kreirali nesvakidašnje vizualne interpretacije mode.