Kada pogledamo našu regionalnu modnu scenu, brend Mihano Momosa ime je koje se ističe iz mase. Iza brenda stoji dizajner Mihailo Anušić, najpoznatiji po svojim sanjivim kreacijama vjenčanica i odvažnim kreacijama večernjih haljina. Njegovu kreaciju nedavno smo zapazili na zagrebačkom vjenčanju, no tada nije bila riječ o klasičnoj vjenčanici već o odijelu, modnom izboru za veliki dan koje biraju odvažne mladenke koje bježe iz okvira tradicije.
S dizajnerom smo porazgovarali o tom trendu, no i o njegovom modnom usponu i sceni u našim krajevima.
Kao inspiraciju za odijela u svojoj Bridal kolekciji Mihailo je pronašao u odvažnosti svake žene koja je svakog dana, pa i na taj poseban dan "svoja", te u želji da se djevojke uvijek osjećaju dobro i udobno u modnim kreacijama.
"Svaka mladenka želi biti jedinstvena, a u današnje vrijeme to uglavnom znači odstupiti od konvencionalnog izgleda "mlade". Tako se djevojke sve češće odluče za odvažnije komade - odijela ili kombinezone ili pak haljine od perja", kazao nam je. Haljine od perja kao i haljine s ispisanim porukama trenutno su najtraženije, otkriva, ali ta popularnost nije na uštrb nježnih haljina od čipke.
Svi modeli koje pronalazimo u ovom brendu kao da su rađeni za princeze, a dizajner govori da je Mihano Momosa žena suvremena princeza - svoja, osviještena i duboko povezana sa svojim bićem i to se reflektira na njezin stil i izgled. Kako kaže, njegove klijentice sve češće dolaze i iz Hrvatske, a za Hrvatice smatra da su jako stajliš i uvijek znaju što žele.
Na pitanje koji su trendovi ove godine u fokusu, dizajner odgovara kratko i u prvi plan stavlja osobnost svake pojedinke - rad na sebi i osobni napredak uvijek su vodeći trend, rekao nam je.
"Cijenim svakoga tko je originalan i dosljedan svojim idejama", govori dizajner koji se s prepoznatljivim identitetom i vizualom istaknuo na modnoj sceni, a njegove nove kolekcije uvijek dočekamo s nestrpljenjem.