Calvin Klein

Kultni američki brend dijeli otkaze i gasi svoje pret-a-porter linije

Instagram/@calvinklein
Modna kuća Calvin Klein iznenadila je objavom da ukida svoju pret-a-porter kolekciju 205W39NYC. Luksuzne kolekcije tako se više neće proizvoditi.

Pret-a-porter, odnosno odjeća spremna za nošenje glavni je dio svih kolekcija luksuznih brendova, no Calvin Klein ukida svoje dizajnerske linije. Za tim automatski idu i otkazi pa se linija 205W39NYC potpuno gasi, zatvaraju se uredi u Milanu te zaposlenici u New Yorku ostaju bez posla, njih ukupno oko sto. Uz to, već je najavljeno kako se velike trgovine na aveniji Madison u New Yorku zatvaraju, a predsjednica linije 205W39NYC Michelle Kessler-Sanders do lipnja će napustiti svoje radno mjesto.

Ova vijest dolazi nakon što je u prosincu prošle godine s mjesta kreativnog direktora otišao Raf Simons i to osam mjeseci prije nego što mu je istekao potpisani ugovor. Kreativne razlike dizajnera i uprave PVH Corpa tada su bile navedene kao razlog njegova odlaska iz kuće za koju je napravio rebranding u koji je bilo uloženo čak 70 milijuna dolara. Njegova vizija visoke mode u ovom brendu nije se ostvarila kako je zamislio, uprava nije bila zadovoljna ostvarenom zaradom te je sve rezultiralo njegovim odlaskom. Prije Calvin Kleina, Simons je tri godine proveo u Dioru gdje je također ostavio svoj prepoznatljivi trag.

 

Kultni američki brend koji traje već 50 godina se sada izgleda okreće širokim masama i zapostavlja luksuznu modu. Naime, najavljeno je kako se sada Calvin Klein okreće novoj strategiji poslovanja, a to su postojeće kategorije na kojima je brend i nastao - u prvom redu donje rublje i traperice. Spominje se i kako će se ugledati na model poslovanja po kojem posluje brend Tommy Hilfiger koji je zahvaljujući online marketingu i suradnjama s influencericama poput Gigi Hadid i Zendaye zabilježio porast zarade.