Saga se nastavlja

Luksuzna modna kuća vs. high street brend: Rat zbog prugica

Pravna bitka između luksuzne talijanske kuće i američkog high street brenda samo se zahuktava: iz Guccija su poručili da ne planiraju popustiti u borbi za prugasti uzorak koji je već desetljećima njihov prepoznatljiv znak.

Još u prosincu prošle godine iz talijanskog brenda Gucci poručili su da ne vole kada ih se kopira: na adresu američkog high street brenda Forever 21 uputili su pravnu opomenu u kojoj su zatražili da prestane koristiti sporni uzorak. Radi se o kombinaciji pruga u plavo-crveno-plavoj te zeleno-crveno-zelenoj boji koje su zaštitni znak talijanske modne kuće.

Ipak, američki brend poručio je da se pruge u tim kombinacijama mogu naći u kolekcijama različitih brendova i da ih ne koristi samo Forever 21 te da ne smatraju kako bi kuća Gucci trebala imati monopol nad njima. Oni su u lipnju zatražili da mogu nastaviti koristiti trake s prugicama, poput onih na metalik srebrnoj jakni, bez da za to pravno odgovaraju.

I dok oni čekaju odgovor, iz kuće Gucci poslali su im čestitku: dvije protutužbe u kojima je brend Forever 21 prozvan za povredu autorskih prava, odnosno zaštitnog znaka, i za nepošteno tržišno natjecanje.

- Gucci je danas poduzeo korake kojima planira stati na kraj brendu Forever 21 te iskorištavanju prepoznatljivih i kultnih pruga kuće Gucci – poručili su iz talijanske modne kuće te dodali da se radi o njihovom intelektualnom vlasništvu jer se radi o identitetu brenda. Ipak, ovo nije prvi put da se na policama američkog high street brenda našla kolekcija inspirirana komadima luksuznih modnih kuća. Adidas je također optužio Forever 21 za kopiranje njihovih prepoznatljivih bijelih pruga, dok je modni brend Puma podigao tužbu u kojoj tvrdi da su kopirali tri modela cipela iz kolekcije Fenty Puma by Rihanna.

Gucci