Franjo Matković i Senja Vild
Franjo Matković i Senja Vild

Nova kampanja

Naš najveći couturier otkrio nam je baš sve kreacije svoje čarobne Oubliée kolekcije

Poput davno zaboravljene uspomene, slike iz nekog drugog vremena, nastaje Oubliée - nova kampanja Borisa Pavlina za sezonu proljeće/ljeto 2020.

Tihi hommage Dickensovoj Gospođici Havisham, zarobljenoj u svom svijetu usamljene sjete, nedodirljivoj u prošlosti poput zauvijek lijepe Klimtove heroine.

BORIS PAVLIN EKSKLUZIVNO: 15 godina genijalnih kreacija obilježit će novima u zlatu i svili, ušli smo u showroom

Minuciozno izrađene večernje haljine, delikatni unikatni komadi razrađeni do najsitnijeg detalja, zaštitni su znak samog dizajnera koji svoje majstorstvo izrade isprepleće sa lako prepoznatljivim ženstvenim stilom.

Romantične siluete poput paučine se obavijaju oko ženskog tijela, protkane tisućama perlica, filigranskim francuskim Luneville vezom te metrima i metrima najnježnijih svila.

 

"Svaka haljina tako postaje živuća skulptura, malo remek-dijelo ručne izrade u današnjem copy-paste svijetu, te služi poput vremeplova u zlatno vrijeme nekadašnjih couturiera." objašnjava kreator.

Pod kreativnim vodstvom samog Borisa Pavlina, uhvaćena objektivom fotografskog dvojca Franje Matkovića i Senje Vild, model Tia Marciuš postala je bajkovita Miss Havisham uz stilisticu kose Maju Misirić iz Ateliera Monet te eterični make up vizažistice SanjeAgić.

Franjo Matković i Senja Vild

Franjo Matković i Senja Vild

Franjo Matković i Senja Vild

Franjo Matković i Senja Vild

Franjo Matković i Senja Vild
 

Franjo Matković i Senja Vild

Franjo Matković i Senja Vild
 


Čitajte i: Omiljeni domaći dizajner: 'Još ima onih koje se trude izgledati poput loših klonova žena nogometaša'