Franjo Matković i Senja Vild
Franjo Matković i Senja Vild

Dašak optimizma

Nova kampanja brenda Identity by Igor Djuga nosi snažnu poruku koja nam treba u ovim teškim vremenima

Mladi dizajner svojom nas je lepršavom i zabavnom kampanjom podsjetio na neka lijepa i obećavajuća vremena od kojih još uvijek nismo odustali i silno im se radujemo.

Iako imamo osjećaj da je sve stalo i da su ovo neka vremena kojima se ne nazire kraj, umjetnici nas svakodnevno svojom kreativnošću, bila ona glazbena, gastro, modna ili neka četvrta, podsjećaju kako se iza kulisa život itekako događa.

 

Neki od njih svoju viziju i poruku prenose kroz modu i stvaranje haljina, koje itekako podsjećaju na vremena kad je druženje i gužva bilo nešto sasvim normalno. Moda nije samo podsjetnik na ljepše dane, ona je i inspiracija za one koji dolaze i kojima se svi radujemo. Upravo je to svojom novom kampanjom učinio Igor Djuga, mladi dizajner koji već neko vrijeme osvaja srca pripadnica ljepšeg spola

.
Franjo Matković i Senja Vild

Nova kampanja modnog brenda Identity je lepršava, zabavna, eksplozivna i optimistična.

Optimistična kampanja koja nosi poruku

Postoji nekoliko motiva radi kojih je Igor osmislio ovu kampanju. Dvije godine brenda u Zagrebu, godišnjica otvorenja njegova shoowrooma - također u zagrebačkoj Draškovićevoj ulici i želja da na poseban način predstavi kolekciju koja jasno oblikuje njegovu modnu viziju.

Franjo Matković i Senja Vild

„Ovo je jedna optimistična kampanja koja nosi snažnu poruku. Maske nisu još u cijelosti pale, ali krenuo sam. Ovom kampanjom želim potaknuti druge da vjeruju i da ne odustaju. Htio sam napraviti nešto suprotno od ovog aktualnog i novog normalnog, bolje rečeno, depresivnog. Ova kampanja je svojevrsni Studio 54 mog brenda, a New York i moj ž je odigrao veliku ulogu u mom stvaralaštvu. Možda još uvijek ne možemo putovati, ali u mislima je moguće biti gdje god poželite. Možete reći da sam sanjar, ali to uistinu vjerujem“ – opisuje Igor.

Modeli u Igorovoj kampanji su ujedno i najtraženije hrvatske manekenke, na čiji je rad iznimno ponosan ali prije svega, jer ih osim posla spaja i prijateljstvo.

Franjo Matković i Senja Vild

„Čitav provjeren tim ljudi koji je radio i na ovoj kampanji jednostavno jamči uspjeh, važna mi je ta energija koju osjetim čim uđem na snimanje“ – dodaje Igor. Vrata Identity showrooma bit će otvorena za sve, ali uz potrebnu najavu.

Franjo Matković i Senja Vild

Čitajte i:

Dizajneri na drugoj večeri Zagreb Fashion Destinationa sjajnim kreacijama oduševili prepun Meštrovićev paviljon

U trendu su profinjeni rupci krupnog šarenog uzorka koji se nose uz odjevne predmete u jednoj boji

Oslobodite si večer: Sve je spremno za prvo modno online događanje iza kojeg se krije dvojac Elfs!