REUTERS
ŠIRENJE GRUPACIJE

Odlične vijesti za ljubiteljice mode: Proširenje omiljenog švedskog high street brenda

Švedski high street brend H&M potvrdio je da će ove godine svojoj grupaciji dodati još jedan brend - Arket.

Popularni švedski brend nastavlja sa širenjem: odlučio je lansirati maloprodajni brend pod imenom Arket, što na švedskom znači list papira. Ime povezuje nordijsku funkcionalnost i dizajn te je znak optimizma i inspiracije. Prva Arket trgovina bit će otvorena krajem ljeta u Londonu i u ponudi će imati osnovne proizvode za muškarce, žene, djecu i dom. Osim vlastitih proizvoda, na policama Arketa naći će se i komadi koji nisu u vlasništvu H&M grupacije, a cijene će biti nešto više nego u H&M-u.

Nakon otvaranja prve trgovine, bit će lansirana online trgovina dostupna u 18 europskih zemalja te na novim lokacijama u Bruxellesu, Kopenhagenu i Münchenu. Novi brend će postati dio širokog portfolija švedske tvrtke među kojima su & Other Stories, Cheap Modney, COS, Monki, Weekday i, naravno, najpoznatiji H&M, a namijenjen je onima koji izbjegavaju mainstream trgovine te onima koji žele imati sve na jednom mjestu zbog čega će se u sklopu trgovine nalaziti i kafić te ponuda zdrave nordijske hrane.

Linker
20. travanj 2024 02:48