Za cure sa stavom

Opasno dobra Aldukova kampanja slavi žensku samouvjerenost

Kampanja pod nazivom ""Attitude" inspirirana je pročišćenim devedesetima pa bijela pozadina ističe prpošnu narav modela i detalje dizajnerskih kreacija.

Hrvatska manekenka s bogatom inozemnom karijerom, Suzana Horvat, zaštitno je lice atraktivne nove kampanje dizajnera Ivana Alduka.

Jelena Balić /

Fotografije koje izgledaju kao da su ispale sa stranica nekog stranog modnog magazina, nastale su u suradnji s fotografkinjom Jelenom Balić, koja je vizualima savršeno utjelovila duh odvažne Alduk žene.

Kampanja pod nazivom ""Attitude" slavi žensku samouvjerenost pa je puna glamura, snažnih boja i raskošnog volumena na kreacijama koje je dizajner osmislio za sezonu proljeće/ljeto 2018. godine.

Jelena Balić

U novoj kolekciji nalazi se 46 vrućih komada; koktel haljine, midi i maxi haljine, kombinezoni, topovi i hlače već su dostupni u dizajnerovom showroomu u Zagrebu.

Jelena Balić

"Moda je otkrivanje i proces neprestanog stvaranja koje nas istovremeno troši i puni, ali kada rezultira ovakvim fotografijama i kampanjom koje su izvrsno ostvarena vizija, onda znate da imate dobar tim, a i jasan cilj kojemu idete. Minimalizam u dekorativnom smislu i naglasak na nove modele te neobuzdan, snažan duh manekenke bili su dovoljni elementi za novu kampanju. Ova kolekcija je svježe i kreativno jako razigrano izdanje mog dizajna, a reakcije su izvrsne stoga sam uvjeren da u dizajnu uvijek treba polako pomicati granice jer ta hrabrost redovito nailazi na odobravanje" izjavio je Ivan.

Jelena Balić

Nova kolekcija, nova kampanja i stara navika da nas uvijek iznenadi nečim novim, neočekivanim, kreativnim i vizualno savršenim postala je metoda kojom poznati dizajner Ivan Alduk neumorno gradi svoj brend i prepoznatljivost.

Jelena Balić

Kao da nisu dovoljni ženstveni, efektni modeli koji se predstavljaju u neodoljivim novim verzijama, bojama i dizajnu, Ivan nam sa svojim timom sve to kreativno i promišljeno prezentira kroz modne fotografije koje na najbolji način prikazuju jakost i estetiku njegovog brenda. Aldukov dizajn nije pomodan i prolazan, već pametno baziran na modernoj ženi, njenim potrebama i kreativnoj snazi dizajnera i njegova tima da predstave jake kolekcije i izvrsne kampanje te na taj način još više osnaže modni brend s vjernim, ali i novim obožavateljicama.

Pročišćen, gotovo sirov stil devedesetih inspirirao je Alduka na stvaranje cool modne kampanje čiste pozadine, ogoljene svih suvišnih dekorativnih elemenata, koja stavlja naglasak isključivo na odjeću, njenu teksturu, boju, detalje, vez i pokrete manekenke.

Za proljetni make-up i kosu su se pobrinuli Dajana Pajkić i Mijo Majhen.

Linker
16. travanj 2024 20:34