Instagram je uvelike utjecao na modno tržište i navike kupaca, a platforma Lyst bilježi trendove i ponašanja korisnika na društvenim mrežama te tako u svakom kvartalu izbacuju listu vladara na modnoj sceni. U dvije godine otkako je pokrenut, na popisu najpopularnijih brendova uvijek su se nalazili Balenciaga, Gucci i Vetements. Dok neki brendovi rastu i padaju, u trećem kvartalu su se pojavila nova imena - Bottega Veneta i Loewe.
Na prvom mjestu najpopularnijeg brenda našao se Off-White i tako s trona svrgnuo talijansku modnu kuću Gucci, koja je sada pala na treće mjesto, dok se francuska Balenciaga s trećeg popela na drugo mjesto. Slijede ih Versace, Prada i Valentino, a na listi top 20 najpopularnijih modnih brendova našli su se Fendi, Burberry, Moschino, Balmain i Bottega Venetta koji je skočio s 37 na 16 mjesto. Zanimljiv je podatak kako 95 posto svih najpopularnijih brendova dolazi iz Europe.
Buđenje uspavanog modnog diva: Zaboravite na Gucci, ovo su novi hit komadi koje će svi željeti
Popularnost talijanske modne kuće Bottega Venetta koja je posljednjih godinu dana u rukama kreativnog direktora Daniela Leeja doživjela procvat ne iznenađuje - jedan pogled na street style modu otkriva da su upravo njegovi modni dodaci najpoželjniji, a nisu im odoljele niti poznate cure koje su i ambasadorice brenda, poput manekenke Rosie Huntington-Whiteley.
Pouch model clutch torbice, salonke od mrežaste tkanine i prošivene mules natikače nalaze se na listi želja svake trendseterice, a to dokazuje i popis 10 najtraženijih modnih komada u trećem kvartalu ove godine. Na prvom mjestu nalaze se Bottega Venetta natikače, čija cijena iznosi oko 5300 kuna. Na mjesečnoj bazi pretraživane su na internetu oko čak 27 tisuća puta, a za vrijeme trajanja rujanskih tjedana mode, potražnja za Bottega Venetta cipelama na internetu skočila je za 156 posto.
Drugo mjesto zauzela je mini torbica brenda Jacquemus - Le Chiquito mini te je ovo druga godina da se nalazi na popisu najtraženijih komada - mjesečno se pretražuje oko 13 tisuća puta. Na trećem mjestu nalazi se cjenovno pristupačni komad, dostupan i u našim trgovinama. Riječ je o bijelim retro tenisicama sportskog brenda Adidas Continental 80, čija cijena iznosi oko 750 kuna i koje nose 'it' cure poput Kendall Jenner i Hailey Bieber. Da je retro in pokazuje i torba Paco Rabanne 1969 koja se nalazi na desetom mjestu.
Što se tiče komunikacije na društvenim mrežama, u posljednjem kvartalu brendovi koji su se najčešće spominjali bili su Nike, Gucci i Versace, a sportski brend Nike brend je s najviše pratitelja na Instagramu u ovom tromjesečju. Osim društvenih mreža, veliki utjecaj na popularnost brenda imaju i suradnici i ambasadori - Gucci je tako za zaštitno lice angažirao Harryja Stilesa, Fendi se udružio s Nicki Minaj, dok je Versace snagu povratio kroz suradnju s Jennifer Lopez.