NOVA KOLUMNA

Paula Šik Sik isprobala komade brenda koji stiže u Hrvatsku: 'Svi volimo nove krpice'

  • 10.05.2019. u 12:24

  • Autor:
    • Sponzorirani sadržaj

A što se krpica tiče, kupovala je sve samo ne one za prašinu. Nekako mi se čini kako češće čistimo police dućana nego prašinu sa istih. Od kućanskih poslova, peglanje kartice je uvijek bilo lakše nego peglanje odjeće. A tko bi nam zamjerio? Ionako je čišćenje precijenjeno.

Šalu na stranu, odlučila sam podijeliti društvo (nema veze sa sociologijom, već moja prosta procjena). U odnosu čistim-trošim, prisutni su sljedeći profili:

1. ČIST RAČUN, DUGA LJUBAV

To je onaj tip ljudi koji, osim što voli čiste račune, voli da svaka stvar stoji na svome mjestu, ne sakuplja prašinu (jer prašina se čisti kako i pada, krpa stoji u džepu kao glavni accessorise svake kombinacije).

Što se potrošnje tiče, svoje slobodno vrijeme troše na čišćenje i kupovanje dezinfekcijskih sredstava, a budžet organiziraju i vode bolje od kakvog knjigovođe.

Opis prostora u kojem žive: čisto kao suza.

2. KREATIVAN NERED

Uvijek dragi kreativci, koji često gube stvari u đumbusu koji stvore u roku 33 stotinke.

Vole čistoću, ali red i organiziranost im je stran pojam.

Krpica za prašinu stoji ispod gomile nakupovane odjeće (koja im je nužno trebala jer su traperice od prošle kupnje, netragom nestale u kreativi).

Čiste redovito, ali ostaje nered.

Troše više od „čist račun, duga ljubav“ , ne zato što žele već moraju jer gube stvari.

Opis prostora u kojem žive: suza u oceanu.

3. ROBA PRIJE ROBA

To su oni koji više od ičega vole čistu robu (odjeću), ali nikako ne žele biti rob stana.

Može se primjetiti uredno složen ormar, odjeća ne skuplja prašinu, kombinacije su uvijek spremne za nošenje, ali stan se čisti tek onda kada nastane potpuni kaos.

Što je u redu, jer nitko ne želi biti rob stana, auta ili neke druge imovine.

Troše više od 1. i 2. profila, uvijek su u trendu i spremni pokazati novu krpicu.

Opis prostora u kojem žive: suza suzu goni.

Složit ćete se sa mnom, da su ovo opisi krajnosti i da sam bila inspirirana ljudima koji me okružuju i samom sobom, ali koji god da profil uzmeš, svi volimo nove krpice.

Pa u to ime, uživajte u peglanju (kartice ili odjeće)!

Pusa. P


Uključite se u naš novi nagradni natječaj jer nagrađujemo jednu osobu s novom kolekcijom LC WAIKIKI odjeće! Dobitnik/ca će moći odabrati robu u vrijednosti od 800 kuna u LC Waikiki trgovini Zagreb ili Split.