Glossier
Glossier

Požurite, limitirana je!

Popularan beauty brend od sada ima i modnu kolekciju: Oduševit će vas sve u njoj, ali i primamljive cijene

  • 22.07.2019. u 19:07

  • Autor:
    • Gloria.hr

Glossier se definitivno može zvati milenijalskim beauty brendom koji svakim danom ima sve više poklonika. Osim make-upa, linije za njegu kože, tijela i parfema, Glossier je nedavno izbacio i modnu kolekciju. Kako stalno osluškuju želje publike i rade briljantan marketinški posao, ne čudi što je modna linija bila sljedeći korak ove nekadašnje "start-up" tvrtke.

Iako kolekcija pod nazivom GlossiWEAR sadrži tek osam proizvoda, vrijedi spomenuti svakog poimence. Prve su nam za oko zapele natikače u bijelo-ružičasto-crvenoj kombinaciji koje će, osim na bazenu ili na plaži, odlično izgledati i na haljine, suknje ili kratke hlače za đir po gradu. Cijena im je 25 dolara (oko 160 kuna).

Hoodica ili majica s kapuljačom nikada dosta, a Glossierova dolazi u predivnoj ružičastoj nijansi sa jednostavnim logoom brenda. Super će se uklopiti u jesenske i zimske lookove. Uskoro će biti dostupna po cijeni od 45 dolara (oko 290 kuna).

Što se tiče odjeće, Glossier još nudi i jednostavnu svijetloplavu majicu s dugim rukavima (25 dolara - 160 kuna), a ostali komadi su modni dodaci. U slučaju da vam treba sportska torba, u Glossier žutu ljepoticu stat će vam sve što vam treba, a može se nabaviti po cijeni od 20 dolara, odnosno oko 130 kuna). Bijela šilterica s logoom prodaje se također za 25 dolara.

I za kraj, tu je divan putni češalj s cvjetnim uzorkom, kopča za kosu u dvije boje (oboje 10 dolara - oko 60 kuna) te set od četiri ukosnice u veselim bojama (12 dolara - oko 75 kuna). Inače, radi se limitiranoj kolekciji pa je potrebno biti brz. Iako je sve rasprodano, Glossier navodi da će vrlo brzo obnoviti zalihe.

Glossier je 2014. godine pokrenula Emily Weiss, danas kreativna i izvršna direktorica, a razvio se iz njezinog beauty bloga "Into The Gloss". U vrlo kratkom roku dobio je mnogo fanova, ponajviše zbog direktnog odnosa s kupcima i komunikacije putem društvenih mreža.

Glossier