Pjevačica koja iza sebe ima 60 milijuna prodanih albuma i 14 hit singlova, uspješno osvaja modni i beauty svijet što je pokazala i svojim posljednjim pothvatom na Tjednu mode u New Yorku gdje je svoju modnu reviju donjeg rublja Savage x Fenty streamala i time "osvježila" format koji je popularizirao američki kultni brend Victoria's Secret.
Modna revija bila je daleko od očekivane i uobičajene jer se sastojala od energetskih plesova koje su izvodili modeli svih boja kože i različitih tijela, a posebnu pozornost privukle su manekenka Gigi Hadid i zvijezda Normani. Plesačice-modeli plesale su uz glazbene izvedbe DJ Khaleda, Halsey, Big Sean, A$AP Ferg, Fat Joe, Migos i drugi.
Definitivno se radi o modelu koji je nastao po uzoru na Victoria's Secret, ali razlika je u tome što Rihanna ne stavlja naglasak na idealizirani tip tijela, već na tijelo u pokretu. Njezini modeli nisu samo "šetali" pistom, oni su plesali, izvodili kompleksne pokrete i pokazivali što sve tijelo može kroz koreografiju za koju je bila zadužena Parris Goebel, poznata po svojem radnu na spotovima poput onog za pjesmu "Sorry" Justina Biebera.
- Volim to što ona sve napravi seksepilno i postavlja nove ideale seksi looka. Kada pogledam Parris, nije me briga ni za jednu mršavu Viktorijinu anđelicu, ja želim biti ta žena, želim biti sigurna u sebi i želim se osjećati tako bombastično. To je brend Savage - izjavila je nakon revije Rihanna. I dok se Victoria's Secret show emitirao na televiziji, Savage x Fenty show bit će streaman diljem svijeta putem Amazon Primea 20. rujna.
Rihanna se sa svojim brendom donjeg rublja uspjela nametnuti zahvaljujući cijelom spektru veličina koje nudi.
- Mnogo žena se osjeća nevidljivima, nemaju izbora jer su drugačije građene i daleko su od ideala koji nam se nameću i to želimo promijeniti - naglasila je pjevačica koja je svoj show sama otvorila i zaplesala okružena modelima, kojima je kasnije prepustila pozornicu.
Pop zvijezda se posljednjih godina fokusirala na svoje modne i beauty linije. Uz modnu suradnju s Pumom, prije dvije godine je lansirala make-up brendom, a lani je pokrenula Savage x Fenty donje rublje te je s obje linije zaradila mnogo pozornosti upravo zato što joj je u korijenu poslovanja "različitost" odnosno lansiranje proizvoda za sve tipove žena. Tako se u liniji pudera nalazi čak 40 različitih tonova, a kad su u pitanju grudnjaci - oni idu sve od 32A pa do 46DDD veličina.
I upravo zbog toga bi u moru zvijezda koje su lansirale svoje brendove, Rihanna mogla uspjeti. Okružila se dobrim timom, zna što želi da bude ključna poruka brenda, a na odmet nije niti njezina "prizemljenost" iako je jedan od najpoznatijih pjevačica. Ipak, ostaje za vidjeti hoće li uspjeti nadmašiti Victoria's Secret i njihov veliki godišnji show koji je na vrhuncu svoje slave privlačio više od 10 milijuna gledatelja, a ove se godine neće održati zbog brojnih problema s kojima se taj brend trenutačno nosi.