Maja Jurović / Hanza Media

Nevena Rendeli Vejzović u šetnji s blizankama

Maja Jurović / Hanza Media

Nevena Rendeli Vejzović u šetnji s blizankama

kvaliteta ili količina?

Potaknula raspravu na Instagramu: Neveni Rendeli Vejzović dosta je 'jeftinih krpica'

Održiva moda sve je češća tema i rastući je trend kojim se želi osvijestiti potrošače, ali i brendove o štetnosti modne industrije te smanjiti njezin negativan utjecaj na okoliš. Pitanje održivosti prisutno je i kod nas, a raspravu na tu temu sada je pokrenula i poznata voditeljica.

"Jeste li ikada razmišljali o tome da trendovskom kupovinom jeftine odjeće zagađujete okoliš? Moda je inače drugi najgori zagađivač okoliša nakon naftne industrije", dio je objave Nevene Rendeli Vejzović na njezinom Instagram profilu.

Voditeljica je napisala da, iako dugo o tome razmišlja, sada prestaje kupovati 'jeftine krpice' koje se odjenu jednom i ubrzo se moraju baciti jer se raspadnu ili razvuku. "Ako me češće vidite u istim komadima odjeće, kao npr. u ovom divnom A'Marie kombinezonu, čisto da znate u čemu je stvar", napisala je Nevena i potaknula raspravu o kvaliteti i kvantiteti kada je odjeća u pitanju.

U komentarima se javila i glumica Nataša Janjić koja se složila s kolegicom. "Ja ih ne bacam! Te krpe imaju svoje mjesto u mom ormaru godinama! Jedna za po doma, jedna za Sljeme, jedna za šetnju psa, jedna za spavanje... i onda ih delegiram u nove uloge i rotiram. One su sretne sa mnom. Kupujem im veće ormare, stanove...", komentirala je glumica i novopečena majka.

Složile su se da je dobar način za rješavanje odjeće koju ne nose darivanje rodbini ili prijateljima, a pratiteljice su se nadovezale kako si ne može baš svatko priuštiti skupu odjeću koja je kvalitetnija. "Bolje kupovati manje i kvalitetno nego više i nekvalitetno", zaključila je voditeljica, a neki smatraju da cijena nije nužno pokazatelj kvalitete već da se i za prihvatljivu cijenu može pronaći dobri komadi.

"Konačno da se ovakve ideje počinju kod nas promovirati", napisala je jedna pratiteljica, a mi pitamo kakva je situacija kod vas i hoćete li promijeniti navike kupovanja?