Promo
Promo

ALL THE STORIES ARE TRUE

Starke s porukom: Žene nisu 'slabiji' spol, u novoj kampanji poznatog brenda traži se nova definicija riječi

Proljetna kolekcija popularnih starki brenda Converse ima posebnu poruku: dizajnerice brenda osmislile su kolekciju "Love the Progress" inspiriranu ljubavlju i zajedništvom, a na tragu ljubavi prema napretku osmišljena je i kampanja koja je usmjerena na redefiniranje pojma žena uz koji u većini rječnika još uvijek stoji "slabiji spol".

Upravo zbog toga su ambasadorice kultnog brenda djevojke koje inspiriraju druge: američka glumica Millie Bobby Brown, prva balerina koja nosi hidžab na nastupima Stephanie Kurlow, instruktorica samoobrane Qin Yunquan, nekonformistička glazbenica Naomi Preizler i tehnološka stručnjakinja Kasia Gola, koje su na modelima Converse Chuck 70 ispisale svoje definicije riječi žena. Jedna od ambasadorica poznatog brenda je i Mađarica Réka Lukoviczki, poznatija pod nadimkom RobotGirl, koja je pravi dokaz da su žene sve, samo ne slabe. Ona je na predstavljanju kampanje u Budimpešti podijelila svoju priču, govorila o tome što za nju znači biti žena, kako inspirira druge te podijelila svoju poruku koju je ispisala na starkama: "Mi smo nevjerojatno prilagodljive".

- Converse je buntovnički brend s pratiteljima diljem svijeta. Mnogo toga nam je zajedničko. Želim da se moj glas čuje i da se mogu povezati sa ženama pred kojima su izazovi. Zajedno možemo učiniti mnogo više - poručila je.

Promo

Novu kolekciju "Love the Progress" osmislile su dizajnerice brenda Converse koje su inspiraciju pronašle u snazi ljubavi, jedinstva i zajednice. Nova kolekcija je izazovna, ali ženstvena: krasi je upečatljiv print i boje te ispisane poruke. Iz nje je proizašla posljednja "All The Stories Are True" kampanja kojom je ženama diljem svijeta dana prilika da definiraju rod svojim riječima. Otkrivene su nevjerojatne priče djevojaka svih generacija koje same utiru svoj put i time redefiniraju što znači biti djevojka te inspiriraju druge.

Converse