Bivša glumica Meghan Markle ove je godine u svibnju postala vojvotkinja od Sussexa udavši se za britanskog princa Harryja. Nekad vragolasti član kraljevske obitelji primirio se uz svoju odabranicu, a 37-godišnja Amerikanka u trenu je postala nova modna ikona. Baš sve što odjene odmah postane popularno, a dobar dio je i rasprodan u kratkom roku zbog čega svi pišu o "Meghan efektu". Njezin utjecaj na modnu industriju sigurno je još veći otkako je objavljeno da vojvotkinja i vojvoda očekuju svoje prvo dijete, zbog čega su njihovu prvu službenu turneju svi pratili s još više znatiželje. Naime, čekalo se kada će Meghan prvi put pokazati trudnički trbuščić, a već se sad biraju njezine najbolje trudničke kombinacije iako će ih imati još mnogo s obzirom na to da prinova stiže tek na proljeće.
U 16 dana kraljevske turneje, Meghan je promijenila otprilike 40 outfita, što znači da je dnevno, u prosjeku nosila 2,5 odjevne kombinacije. Birala je glamurozne haljine dostojne princeze, vjetrovke i veganske tenisice, ali i neodoljive koktel haljine, a o svakom outfitu se detaljno pričalo.
Ipak, za sve to treba izdvojiti popriličnu svotu novca: izračunato je kako je sveukupno na outfite, uključujući i nakit, potrošeno gotovo milijun kuna. Doduše, u to su uračunati i odjevni predmeti i nakit koje je već nosila ili dobila na dar. Trošak potpuno novih komada je oko 550 tisuća kuna, dok je vrijednost onih "recikliranih" procijenjena na 100 tisuća manje. Od toga je veći dio izdvojen za nakit, dok je najmanje potrošeno na torbice – oko 50 tisuća kuna za modele luksuznih modnih kuća kao što su Prada, Gucci i Christian Dior. Od cipela je birala modele Manolo Blahnik, Aquazzura i Tabitha Simmons, a osim vrtoglavih potpetica nosila je niske sandale, balerinke i gumene čizme.
Iako je u 16 dana promijenila 40 outfita, najskuplji komad koji je nosila bio je nakit: ogrlica britanske dizajnerice nakita Jessice McCormack za koju treba izdvojiti 115 tisuća kuna.
Najvećim gafom proglašena je plisirana suknja kreirana samo za nju jer stilistica ni Meghan nisu primijetile da je djelomično prozirna, a svijet je obišla i fotografija na kojoj vojvotkinji ispod haljine viri etiketa.
Mnogi su je kritizirali i kada je u sako-haljini bez rukava stavila ruke u džep za vrijeme primanja, ali većinom su joj takve simpatične gafove njezini obožavatelji opraštali. Meghan je na svojoj prvoj kraljevskoj turneji pokazala i koliki je njezin utjecaj: nakon što je nekoliko puta zaredom odjenula crne traperice brenda Outland Denim, iz kompanije su javili da su zahvaljujući njoj zaradili dovoljno da zaposle još 30 radnika, a najviše simpatija osvojila je kada je odabrala haljinu brenda Asos za koju treba izdvojiti manje od 400 kuna.