'Nova kolekcija odjeće logičan je nastavak na sve dosadašnje manje projekte kojima smo dizali vlastito samopouzdanje i stvarali povjerenje klijenata. Vrlo jednostavnim pristupom, ali uvijek s težnjom ka savršenstvu stvarali smo sve naše modele koji će vjerujem oduševiti naše vjerne kupce. Kolekcijom prevladavaju nježne eko boje koje se provlače kroz cijeli asortiman brenda a od modela usredotočili smo se ovaj put na polo majice i košulje te Chino hlače kao neizostavni 'must have' za dječake, majice, suknje i haljine za djevojčice, kao i ponešto samo za bebe i toddlere- preslatke bodije koji su idealni za djecu koja još koriste pelene', objasnila je Izabel Kovačić. Iako diplomirana ekonomistica, djevojka hrvatskog nogometnog reprezentativca ipak je odlučila ploviti modnim vodama kada je 2015.sa sestrom pokrenula Lunilou.
Obiteljski brend nastao je kao osobna potreba i potraga za materijalima koji su prirodni i nježni za naše najmlađe, ali istovremeno grade jednu puno veću i kompleksniju priču, onu o ekološkoj osviještenosti. Brend se prvi puta predstavio eco friendly dječjim mokasinama, no sada su svoju priču odlučile proširiti kolekcijom odjeće izrađene od najfinijeg organskog pamuka i bambusa.
U užurbanoj svakodnevici dok pokušavamo uravnotežiti obiteljske i poslovne obaveze ekologija nije nešto s čime se većina nas hvata u koštac. Sestre Izabel i Ivana pokušale su taj problem riješiti na svoj poseban modni način.