Na pitanje što misli o tropskom printu u muškoj garderobi, dizajner Demna Gvasalia, kreativni direktor kuće Balenciaga, odgovorio je: ‘To je kao leopard-uzorak u ženskoj - kičast, ali neodoljiv’. I stoga je u aktualnoj kolekciji predstavio košulje - naravno, u skladu sa svojim stilom, dugačke i komotne - s motivom zalaska sunca i sjenama palminih stabala u pozadini. Napadni uzorak ‘smirio’ je kombinirajući ga sa svijetlim trapericama, tenisicama i vjetrovkom.
Tako ga je nosio američki glumac Leonardo DiCaprio, Romeo u filmu ‘Romeo + Juliet’ Baza Luhrmanna iz 1996., koji se u šarenoj košulji pojavljuje i na plakatu filma, a desetljeće prije i holivudska zvijezda Nicolas Cage u hitu ‘Arizona Junior’, komediji braće Coen iz 1987. I jedan i drugi bili su itekakvi frajeri, stoga predrasuda da je ova košulja ‘ženskasta’ - ne stoji. Na popisu muškaraca koji su izgledali muževno u košuljama s printom cvijeta hibiskusa i palminog lišća su i Tom Selleck kao privatni istražitelj u TV seriji ‘Magnum’ te Elvis Presley, legenda rocka koji je ‘havajku’ popularizirao u filmu ‘Modri Havaji’.
Naime, ova košulja originalno potječe s Havaja, zvala se ‘aloha košulja’, a prodavao ju je japanski imigrant Chotaro Miyamoto početkom 20. stoljeća u svom dućanu u Honoluluu (zbog toga njezini uzorci podsjećaju na one s kimona). Na ovom se odjevnom predmetu ove sezone bazira nekoliko stilova: nosi se u hipsterskim kombinacijama kakve je predstavio Gvasalia, u šminkerskim ‘a la’ Louis Vuitton, s hlačama od tankog štofa i kožnatom sportskom torbom, pa čak i u poslovnim. Naime, uz jednobojno laneno odijelo njezino šarenilo nije pretjerano, već daje dojam ljetne opuštenosti.