prozvane cipelama godine

Mrežaste cipele koje su podijelile mišljenja: Hoće li postati nova modna opsesija?

U svijetu cipela, trendovi se izmjenjuju svako malo pa nije neobično da u fokus dođu modeli čija se popularnost zatim zadrži kratko ili nastavi vladati nekoliko sezona. Pažnju su sada privukle cipele neobičnog izgleda unatoč kojem su već 'planule' s virtualnih polica.

Danas u modnom svijet pravila gotovo pa ni nema, a što je nešto neobičnije, to postaje i traženije. Kada su cipele u pitanju, ništa ne može iznenaditi pa tako niti mrežaste salonke luksuznog brenda oko kojih se lome koplja.

Brend Bottega Veneta ima cipele s kojima su se istaknuli na Instagram profilima modnih trendseterica te su se u kratkom roku rasprodale, iako dolaze po paprenoj cijeni. Ono što je najviše podijelilo mišljenja je oblik ovih cipela, odnosno sve popularniji kvadratni potplat za koji su neki komentirali da daje izgled patke. Dolaze u crnoj i bijeloj boji, a ukrašene su i zlatnim lančićem koji se može odvojiti.

 

Za njih je zaslužan novi kreativni direktor talijanskog brenda Daniel Lee koji ih je predstavio u kolekciji za nadolazeću jesen/zimu. Otkako je preuzeo brend u srpnju 2018. godine, modna kuća je doživjela procvat pa je već sada prozvan dizajnerskim brendom 2019. godine. Po statistikama modne platforme Lyst, pretraživanje za ovim brendom posljednjih godinu dana u svakom tromjesečju je u porastu je za 71 posto.

Uz ove mrežaste salonke i ostali predmeti iz kolekcije postali su predmet žudnje svih trendseterica - od neobičnih prošivenih cipela pa do mekane torbice na klik-klak zatvaranje. Popularnosti su pridonijele i slavne cure koje nose njegove komade, poput manekenke Rosie Huntington-Whiteley pa se komada s njegovim potpisom sve teže domoći.

Bottega Veneta cipele već su rasprodane, uantoč cijeni od oko 5000 kuna (Net-a-Porter)