Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorica kuće Christian Dior, pozvala je pak žene da se međusobno povežu kako bi se lakše probijale u profesionalnom svijetu... To osnaživanje žena i osvještavanje da su jednako dobre kao muškarci - nešto što bi u 21. stoljeću trebalo biti standard - u modnom je svijetu rezultiralo popularnošću ženskih odijela. Iako je pomalo paradoksalno da žene svoju moć pokazuju odijevajući se u kreacije iz muške garderobe, činjenica je da u odijelu izgledaju moćno i samouvjereno. Nije tu riječ o modelima poput onih iz 80-ih - koja su kopije muških poslovnih odijela od sive i tamnoplave tkanine.
Moć novih kreacija ne izvire iz strogosti forme, već iz smjelih boja i uzoraka. A krojevi su različiti: Alessandro Michele iz kuće Gucci predstavio je modele u stilu 70-ih, sa strukiranim sakoom i trapezicama, Guillaume Henry, kreativni direktor Nine Ricci, sako naglašenih ramena s dvostrukim kopčanjem i hlačama mrkva-kroja, a dizajnerica Veronica Beard kraći sako i hlače širokih nogavica. U dnevnoj se varijanti nose s bijelim košuljama ili pamučnim majicama te s košuljama i modnim dodacima u boji odijela. Navečer se nose samo uz rublje, s puno nakita i uz visoke potpetice. Tu su kombinaciju u zadnje vrijeme mnoge zvijezde crvenog tepiha pretpostavile večernjoj haljini.
A trendi kombinacije ženskih odijela potražite u novom broju Glorije IN koja izlazi u paketu s Jutarnjim listom u subotu 19. svibnja i daruje svim čitateljima Farmacia kupone s ekskluzivnim popustima!