Nakon što su Vetements i Levi's predstavili model u kojem je zatvarač korišten kao zanimljiv dodatak umjesto srednjeg šava sa stražnje strane traperica mnogi su ostali bez teksta, a dodatano negodovanje izazvao je model brenda PRPS koji je namjerno zaprljan blatom. Te traperice su u kratko vrijeme postale viralne, ali ne samo zbog izgleda, već i zbog cijene – trebalo je izdvojiti više od tri tisuće kuna za traperice koje kupujete već zaprljane.
Ta dva modela, naravno, nisu zaživjela na ulicama, a s obzirom da rijetko kad vidimo nešto drugačije od standardnih modela kao što su trapez, skinny, boyfriend ili mrkva, dizajneri se moraju poprilično potruditi kako bi nametnuli novi trend. Jedan od uspješnih, koji je osvojio poznate manekenke, bio je model s kragnom, a sada se kao trend pokušava nametnuti "slojeviti" jeans. Ne radi se o slojevitom odijevanju, već o trapericama dizajnerice Natashe Zinko koje će vas odmah zaintrigirati.
- Trostruki pojas, trostruka zabava – piše pokraj modela za koji treba izdvojiti 7100 kuna.
Ipak, londonski brend dizajnerice ukrajinskog podrijetla nije jedini koji se dosjetio tog noviteta: slojevite traper komade predstavili su već i brendovi kao što su Sandro, Alexander Wang i Tortoise, ali Natasha Zinko je otišla najdalje: dok su se oni zadržali na dva, njezin model ima tri pojasa pa te traperice visokog struka na svakog ostave dojam, a poigrala se i s klasičnim modelom hlača, koji će u poslovne kombinacije unijeti dozu razigranosti.