BIPA Backstage otvorila je svoja vrata prošloga lipnja, sasvim nepretenciozno, ali s čvrstom idejom – postati najdraži centar ljepote i edukacije u centru Zagreba, koji će ekspertizom, ali i dobrim raspoloženjem i lakoćom postojanja biti ujedno i najpristupačniji, najkvalitetniji i najposjećeniji.
Srce projekta svakako su BIPA Backstage vizažistice koje svojim dugogodišnjim iskustvom u svijetu ljepote znaju kako svakoj ženi osigurati blistav izgled u svega sat vremena. Sve je krenulo od osnove – šminkanja za dnevne „Ready To Wear“ i večernje prigode „Ready To Rock“, koje je uz najkonkurentniju cijenu u gradu bilo i na najpraktičnijem mjestu i gotovo u svega 45 minuta. Za šminkanje se, baš kao ni za „Just Browsing“ uređivanje obrvi, ne treba naručiti unaprijed već je dovoljno ušetati u BIPA-u i zatražiti uslugu, dok se za 1-1 edukaciju „Me, Myself & I“ u trajanju od 90 minuta može prijaviti svaki dan. Uz to, svi proizvodi, pa tako i kistovi, kojim se makeup izrađuje, dostupni su na kupnju unutar same trgovine.
BIPA Backstage je ubrzo postala i centar druženja, prostor za „minglanje“ i upoznavanje s novim proizvodima, kao i makeup trendovima. Prvi takav događaj održan je krajem kolovoza 2018., gdje su poznate hrvatske vizažistice uživale u ugodnom druženju, pritom upoznavajući aktualne novitete u svijetu ljepote. BIPA Backstage je svakako i okupljalište top domaćih i regionalnim vizažista, poput Aleksandra Đikića „Đikija“ koji je šminkao dobitnice makeup natječaja i educirao uzvanike o novim Maybelline proizvodima, ali i Marka Nikolića, L'Orealovog artista, koji je sređivao dobitnice natječaja za Bipa Fashion.hr i dijelio svoje najbolje beauty savjete.
Ovaj makeup studio je neupitno i mjesto okupljanja domaćih i regionalnih influencerica, koje imaju priliku isprobati mnogobrojne makeup novitete, uživati u isprobavanju makeup lookova, ali i družiti se sa svojim fanovima. Poznata beogradska bloggerica Zorannah u BIPA Backstage-u je promovirala svoj parfem koji se tada mogao kupiti po promotivnoj cijeni i slikala se s fanovima, kao i YouTuberica Nika Iličić koja je promovirala suradnju kistova s brendom Noelle. U suradnji s L'Oreal Coloristom influenceri i pobjednice natječaja uživale su u makeup transformacijama s vizažisticom Marinom Mamić za Noć vještica, povodom dolaska brenda The Balm u BIPA trgovine kupci su mogli istražiti mnogobrojne makeup novitete i družiti se s pin-up modelom Greta Gardner kao i ostalim influencerima, dok je dan žena bio rezerviran za sve pripadnice ljepšeg spola koje su na svoje friško kupljene L'Oreal Color Riche ruževe mogle sasvim besplatno ugravirati svoje ime, uz dodatne popuste.
No osim druženja s kupcima i influencerima, BIPA Backstage postala je i mjesto evenata posebne namjene i zatvorena tipa. Promocija zimskog izdanja magazina Gloria IN specijal odvilo se uz istraživanje i isprobavanje proizvoda brenda Aura za 60 VIP uzvanika, dok su u Aurinim novim Total PRO puderima i korektorima te 1-na-1 edukacijama mogle uživati blogerice s portala Super Mame. Svoje bogato iskustvo vizažistice BIPA Backstagea od početka godine dijele s kupcima kroz edukacije Backstage PRO u kojima osam djevojaka mjesečno ima priliku naučiti brojne make-up tajne uz individualan pristup vizažistica, potpuno besplatno.
U godini dana postojanja, BIPA Backstage je uvela i nove uspješne usluge; „Lashed Out“ usluga lijepljenja umjetnih trepavica, „In Safe Hands“ masaža ruku, „Talk To The Hand“ klasična manikura, „So Handsome“ manikura uz masažu ruku i lakiranje noktiju te „Made To Last“ manikura trajnim lakom uz masažu ruku, a u sljedećoj godini veseli se proširivanjem ponude, ali i asortimana, mnogobrojnim novim druženjima, promocijama i kupcima koji će doći uživati i sasvim se opustiti u uljepšavanju uz šalicu kave, a s još većim osmjehom izaći iz BIPA-e s novim makeupom, urednim obrvama i perfektnom manikurom.
Godinu dana djelovanja, BIPA će proslaviti rođendanskim slavljem 08.06. u Ilici 42, gdje će cjelodnevnim aktivacijama nastaviti uljepšavati dan svojim kupcima, uz mnogobrojne popuste i poklone.