"Dobro pamtim proljeće 1994., kad je počela izlaziti Gloria, jer sam tada, nakon desetogodišnje karijere u tužilaštvu, otvorila svoj odvjetnički ured u Derenčinovoj ulici u Zagrebu. Bila je to za mene nova stranica u životu. Već tada sam počela čitati Gloriju, a vjerna sam joj i danas. Privuklo me to što je pozitivna i drži visoki profesionalni standard: daje zanimljive informacije, ali nikad na razini trača nego provjerene priče. Točno se zna gdje je granica koju ne prelazite, i ja to cijenim. Sjećam se intervjua koji sam dala za Gloriju 1997., u vrijeme kad sam radila na slučaju ratnih zločina u BiH procesuiranih u Haagu. Prije 25 godina sam mislila da ću u ovim godinama manje raditi, ali se dogodilo suprotno - radim više nego ikada.
No neke stvari ipak su se promijenile: moj sin Filip je odrastao i postao odvjetnik, a prije dva mjeseca postala sam baka i svaki slobodni trenutak provodim s unukom Franom. Zato ne stignem kod kozmetičarke pa mladolik izgled pokušavam zadržati korištenjem kvalitetne kozmetike". Upravo zbog toga Vichy je u Jadranki Sloković, poznatoj po svojem njegovanom izgledu i istančanom modnom ukusu, prepoznao idealnog ambasadora za Glorijinu jubilarnu naslovnicu.