nema pauze

Top savjeti za unutarnju i vanjsku ljepotu u menopauzi

  • 12.10.2018. u 12:50

  • Autor:
    • Promo

Menopauza je period tijekom kojeg nam jajnici prestaju stvarati jajašca, mjesečnica počinje izostajati, a proizvodnja estrogena počinje opadati. S obzirom na to da se sve ovo odražava na izgled, ali i samu strukturu naše kože, potrebna nam je posebna njega i zaštita, ali ne smijemo zaboraviti ni na psihološko zdravlje.

Jedan od sustava vježbi koji nam mogu pomoći s našom unutarnjom ravnotežom jest Hormonalna Yoga Terapija. Nju je još devedesetih godina utemeljila brazilska psihologinja i poznati yoga terapeut Dinah Rodrigues, a sve o njoj nam je pojasnila Renata Reiner, jedina certificirana HormonYoga učiteljica na našim prostorima.

 

„Riječ je o jedinstvenom sustavu vježbi i terapeutskoj metodi koja djeluje kao prirodna terapija, ujedno i snažan detox, putem koje se postiže i ponovno uspostavlja hormonalna ravnoteža u tijelu. Hormonalna yoga je izuzetno dinamična, energetski snažna metoda pomoću koje se čisti i harmonizira energetsko tijelo, a zatim se putem tehnika koncentracije i vizualizacije aktivirana energija usmjerava u endokrine žlijezde: jajnike, nadbubrežne žlijezde, štitnjaču i hipofizu. Pri tome se koriste klasični položaji iz hatha yoge koji naglašeno aktiviraju endokrine žlijezde, napredne tehnike disanja bastrika i vatrena pranayama koji snažno masiraju sve unutarnje organe i jajnike, te tradicionalne tibetanske tehnike usmjeravanja energije“, započinje Renata Reiner.

Hormonalna Yoga preporučuje se preventivno ženama nakon 35. godine života, kada već počinje postepeno opadati produkcija hormona, ženama u pred-menopauzi i menopauzi, ženama u preuranjenoj menopauzi izazvanoj stresom ili fizičkim preopterećenjima, ženama koje nisu ostvarile majčinstvo, ženama koje ne žele uzimati nadomjesnu hormonalnu terapiju ili žele prekinuti s njom, ženama s bolnim menstruacijama, jakim PMS-om, policističnim jajnicima, problemima sa štitnjačom...

 

Hormonalna Yoga je terapija, a ne stil yoge, i primjenjuje se najčešće  u slučaju hormonalnog disbalansa. Ako je osoba zdrava, može preventivno vježbati Hormonalnu Yogu jednom tjedno. Sasvim je druga situacija s osobama s hormonalnim disbalansom i tada se terapija određuje u dogovoru s instruktorom. Hormonalna yoga terapija uključuje i antistres program, te vježbe meditacije i tada se u relativno kratkom vremenu, između dva i četiri mjeseca mogu očekivati željeni rezultati“, pojašnjava Renata Reiner, a cijeli intervju i više savjeta Renate Reiner pročitajte ovdje.

Bavljenje Hormonalnom yogom odličan je način da žene promijene svoj stav prema zdravlju, da preuzmu odgovornost za svoje zdravlje i da osvijeste da svojim izborima i svojim načinom života, svojim postupcima, mislima i emocijama mogu utjecati na svaku stanicu i na svaki hormon u svom tijelu.

S obzirom na hormonalne promjene u tijelu, količina estrogena koji održava elastičnost kože rapidno opada što dovodi do opuštanja i isušivanja kože i stoga je potrebno koristiti proizvode koji nisu agresivni i neće dodatno isušivati kožu kako bi održali i svoju vansjku ljepotu.

Happy senior woman relaxing on bench in the lawn. Close up face of a mature blonde woman smiling and looking at camera. Retired woman in casuals sitting outdoor in a summer day.
Getty Images/iStockphoto
 

Svoj ritual njege započnite osnovom, a to je temeljito i dobro skidanje šminke i uklanjanja nečistoća s lica kako bi se tijekom noći koža mogla obnavljati. Izbjegavajte gelove i pjene za čišćenje kože jer će dodatno pojačati isušivanje, a svojem licu svakako osigurajte dovoljnu količinu vlažnosti. Koristite svakodnevno hidratantne kreme za lice te isprobajte Vichy Neovadiol dnevnu i noćnu kremu posebno formulirane za ovaj period vašeg života.

Anti-age proizvodi iz te linije ciljano djeluju na probleme poput gubitka gustoće i volumena kože, suhoće i neujednačenosti tena u menopauzi i omogućava da koža ponovno bude mladolika, da ima volumen, gustoću, mekoću i blistavost.

 

Nemojte zaboraviti na piling koji će ukloniti mrtve stanice s kože te dodatno pročistiti pore. Pilingirajte svoju kožu minimalno jednom tjedno, a najbolje je koristiti enzimske pilinge bez granula kako bi izbjegli nepotrebno nadraživanje i iritaciju kože.

Za sam kraj, koristite kreme sa zaštitnim faktorom kako bi izbjegnuli dodatna oštećenja kože uzrokovana UV zračenjima. Ako vam nanošenje kreme sa zaštitnim faktorom postane dio svakodnevne rutine, lice će biti zaštićeno od prerane pojave bora, hiperpigmentacijskih mrlja, čak i od raka. Kad je nanosite na lice, a malo je razmažite i po rukama na kojima se također s vremenom vide godine.

Za sve što vas muči vezano uz menopauzu, priključite se Facebook grupi #NEMAPAUZE U MENOPAUZI i zajednici žena u menopauzi gdje se možete pronaći brojne savjete stručnjaka, razmjenjivati iskustva i pozitivno prihvatiti menopauzu.

Više stručnih savjeta o ovoj temi potražite u specijalu NEMA PAUZE U MENOPAUZI.

 

Tagovi