U godini za nama BIPA održala niz internih edukacija za svoje djelatnice

Kroz ukupno 51 radionicu u poslovnicama diljem Hrvatske BIPA nastavila put od zadovoljnih djelatnica do zadovoljnih kupaca

Zadovoljni zaposlenici ključ su uspjeha kompanije, a ovo je prepoznala i BIPA. Organiziranjem niza radionica u svim krajevima Hrvatske članovi BIPA Backstage tima, u suradnji s odjelom ljudskih resursa, ukupno su educirali 462 djelatnice te im predstavili korisne informacije o širokom asortimanu dekorativne kozmetike iz BIPINE ponude, kao i potrebne informacije o njezi kože.

Cilj je ovakvih edukacija, poručuju iz uprave BIPE, potaknuti daljnji razvoj znanja i stručnosti djelatnica u drogerijama kako zbog njihovog osobnog razvoja i mogućnosti daljnjeg napredovanja, tako i zbog zadovoljstva kupaca:

„Naša je želja pružiti kupcima najvišu razinu usluge unutar BIPA poslovnica, a da bismo to postigli nije potrebno samo obogaćivati ponudu proizvoda, nego i podići razinu usluge na najvišu razinu. Stoga se tijekom edukacija vodilo računa ne samo o znanju o dostupnom asortimanu, nego i o unaprijeđivanju znanja u komunikaciji s kupcima, kako bi svaki kupac dobio kvalitetnu preporuku iz područja preparativne i dekorativne kozmetike“ – izjavila je Tina Jurjević voditeljica prodaje BIPE.

Najviše djelatnica educirano je na širem zagrebačkom području, a slijede Dalmacija te Rijeka i okolica. O uspjehu same edukacije svjedoči i zadovoljstvo zaposlenica istom – u internom evaluacijskom upitniku nakon završene edukacije, zaposlenice su ocijenile predavanja i sadržaj edukacija prosječnom ocjenom 4.9 od mogućih 5.0, čime su potvrdile da briga kompanije za razvoj svog tima u konačnici donosi zadovoljstvo i beneficije na svim razinama.

Linker
16. travanj 2024 02:15