Vivre, najveći online trgovac namještajem, dekoracijama i predmetima za uređenje doma u središnjoj i istočnoj Europi predstavlja najočekivanija četiri dana u godini s popustima do 90 posto na sve kategorije proizvoda. Crni petak na stranici Vivre.hr počinje danas i trajat će do ponedjeljka 18. studenog u podne.
Procjenjuje se da će u ovom razdoblju vrijednost ukupnih narudžbi unutar svih devet zemalja u kojima je Vivre prisutan premašiti vrijednost od 5 milijuna eura, odnosno da će očekivana prodaja biti 50 posto veća u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Da bi u Vivreu ostvarili procijenjene prodajne količine tijekom Crnog petka ukupna vrijednost osiguranih proizvoda po posebnim cijenama na zalihama doseže čak 10 milijuna eura.
„Svake godine Vivre tijekom Crnog petka ostvari između 10 i 15 posto ukupnog godišnjeg prometa. Pripreme za ovogodišnje izdanje počele su tijekom ljeta odabirom proizvoda na koje prema našem iskustvu svako pojedino tržište najbolje reagira te dodatnim razvojem infrastrukture online trgovine i logističkih resursa. Tijekom trajanja Crnog petka, od 14. do 18. studenog, procjenjujemo da ćemo ostvariti ukupno 2 milijuna jedinstvenih posjetitelja i preko 4 milijuna posjeta na našim stranicama. S obzirom na tržišne trendove očekujemo kako će većina narudžbi biti iz kategorija namještaja, tekstila, tepiha i ukrasa, ali je primjetan i značajan rast potražnje za lifestyle proizvodima kao što su satovi, torbe i kozmetika”, izjavio je Iulian Veghes, potpredsjednik marketinga Vivrea.
Tijekom Crnog petka kupci će uživati u najnižim cijenama za tisuće proizvoda iz svih kategorija koje se nalaze u sklopu online trgovine Vivre.hr. Tako će hrvatski kupci moći birati između proizvoda iz kategorija namještaja, kućnog tekstila i tepiha, kuhinje i ukrasa, rasvjetnih tijela, kupaonice te lifestyle kategorije.
O Vivreu
Vivre je vodeći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma koji posluje u 9 država srednje i istočne Europe: Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Češkoj, Poljskoj i Grčkoj. Vivre je pokrenut u travnju 2012. te je od tada uspješno dostavio više od 3 milijuna narudžbi kupaca. Riječ je o mjestu koje nudi bogat izbor proizvoda sa svih strana svijeta za najrazličitije ukuse i preferirane stilove, po čemu se ne pozicionira kao klasičan trgovac, već svojevrstan “dizajner interijera”. Obećanje koje Vivre daje svojim kupcima otkad je započeo s radom je da im osigurava online destinaciju na kojoj mogu pronaći namještaj i predmete prilagođene njihovoj osobnosti i životnom stilu. Ime brenda nastalo je iz onog što je poslužilo kao inspiracija za cijeli projekt i ono što povezuje sve one koji inspiraciju za uređenje pronalaze na Vivreu. Tu je zato i slogan “Dome, lijepi dome” koji simbolizira zadovoljstvo provođenja vremena u vlastitom domu.
Sve informacije o Vivre proizvodima mogu se pronaći na linku.