Iako se autobusna industrija na prvi pogled čini kao tipično muško okruženje, FlixBus pokazuje kako takvu tvrdnju možemo ostaviti daleko iza nas.
Europski lider u prijevozu putnika proslavio je 3. rođendan uspješnog poslovanja u Hrvatskoj, a tim povodom smo porazgovarali s višom stručnom savjetnicom za odnose s javnošću, Petrom Milanović.
„Ured u Zagrebu pokrenuli su moji kolege Dean i Domagoj kojima sam se ubrzo pridružila kao prva žena zaposlena u zagrebačkom FlixBus timu , i od tada u većini stižu samo žene. Ono što se nekad percipiralo kao šoferska firma, autobusna industrija i tipičan muški posao,s dolaskom FlixBusa se promijenilo. Žene su prisutne u gotovo svim odjelima FlixBusa, u odnosima s javnošću, u marketingu, u razvoju poslovanja, naprimjer cure u odjelu Kontrole prometa brinu o 1 300 autobusa na cestama i pričaju po tri, četiri strana jezika. Kao žena sam strašno ponosna”, započinje Milanović svoj put u FlixBusu.
Riječ je o brendu koji je potpuno oduševio putnike, a prepoznatljivi zeleni autobusi ne predstavljaju više samo klasično prijevozno sredstvo koje će vas odvesti do željene destinacije, nego nudi iznimno jednostavno korištenje. Kartu ne morate kupovati fizički na kolodvoru (iako i dalje možete), već pomoću FlixBus aplikacije. Također, putnicima je omogućen besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska. Ukratko, dok putujete možete odmarati na udobnim sjedalima, slušati glazbu ili surfati, no isto tako ako recimo putujete na važan sastanak, možete i raditi. U određenim autobusima postoje i mini knjižnice za one koji vole čitati. Svoje putovanje tako možete stvarno prilagoditi sebi i svojim potrebama, ali i odraditi dio posla ako zatreba.
„Zanimljivo je kako se u odnosu na muškarce, u autobusima vozi 60 posto više žena. A zašto baš FlixBus? Osobno to gledam iz perspektive sigurnosti, udobnosti i činjenice da se tijekom putovanja možete potpuno isključiti i slušati glazbu ili odmarati i spavati. Ne morate razmišljati gdje ćete ostaviti auto, kojim cestama ćete morati voziti i u miru ste”, kroz smijeh kaže Milanović.
Otkriva nam kako najveći ponos osjeti kada vidi autobuse, uđe unutra i vidi taj ''vozni park'' koji nije stariji od dvije godine i koji je u skladu s najvišim ekološkim standardima.
„To se vidi i osjeća. Ulazite u komfor, u mirisan autobus koji nudi više prostora te brojne mogućnosti kako kvalitetno iskoristiti vrijeme putovanja. Od samih početaka radimo na širenju mreže, povezivanju ljudi iz manjih i većih gradova, želimo biti što dostupniji našim putnicima. Kvalitetna i sigurna usluga te brzo i jednostavno planiranje putovanja za nas su imperativ, a zapravo se sve svodi na brigu o putniku i kako njegovo putovanje učiniti što ugodnijim”, zaključila je Milanović.
Stoga, što čekate, vrijeme je da se pripremite za otkrivanje novih destinacija!