VIRALNA SNIMKA

Bahati YouTuber: ‘Ako nemate Lamborghini do svoje dvadesete, trebate ozbiljno popričati sa sobom‘; Ljudi su ga satrali

Snimka je postala viralna na Twitteru i TikToku, a korisnici društvenih mreža ismijavali su influencera zbog njegovih stavova

Sebastian Ghiorghiu

 Instagram

Zaraditi dovoljno novca za kupnju Lamborghinija nevjerojatno je lako, prema riječima 24-godišnjeg influencera koji je izazvao bijes na internetu. Sebastian Ghiorghiu, koji ima više od 800.000 pretplatnika na YouTubeu, rekao je u podcastu da je 200.000 dolara sitniš, prenosi Fortune.

- Ako ste muškarac u dvadesetima i nemate Lamborghini, zapravo biste trebali ozbiljno porazgovarati sami sa sobom o tome zašto nemate Lambo. 200 tisuća dolara je sitniš u odnosu na ono što je u opticaju i što možete zgrabiti, posebno sad s umjetnom inteligencijom i svim dostupnim alatima, rekao je Ghiorghiu.

Snimka je postala viralna na Twitteru i TikToku, a korisnici društvenih mreža ismijavali su influencera zbog njegovih stavova. - Ljudi rođeni u obitelji koja je već generacijama bogata ne mogu shvatiti zašto i drugi ne mogu učiniti isto, komentirali su.

Drugi su se bunili zbog naglašavanja njegovog stava da je Lamborghini iznad svega, čak mu i savjetovali da ponovno razmotri mnoge stvari u životu ako mu je trošenje 200 tisuća dolara na automobil nešto bez čega ne može.

U dužem isječku podcasta koji je postavio na svoj TikTok, Ghiorghiu je dodao da će ljudi reći da je to nemoguće što nije istina. Prosječni dohodak kućanstva u SAD-u u 2021. godini iznosio je 70.784 dolara, pa se slobodno može reći da se ipak ne radi o sitnišu.

Tko je Sebastian Ghiorghiu?

Ghiroghiu je financijski YouTuber iz Arizone. Na svojoj internetskoj stranici opisao se kao milijunaša koji je sve sam stekao, dok na svom Twitteru kako je dobar dečko. U svojim najpopularnijim YouTube videozapisima objašnjava kako u kratkom vremenu zaraditi novac, kako ostaje produktivan i savjetuje svoje pratitelje kako da dospiju u 1 posto najbogatijih.

U jednoj objavi vodi gledatelje kroz svoj život i karijeru, objašnjavajući da su njegovi roditelji emigrirali iz Rumunjske u 80-ima i da je odgojen s obitelji s niskim primanjima. Neki od njegovih prvih poslova uključivali su rad u Taco Bellu i autopraonici, nakon čega je počeo preprodavati automobile.

Ključnu zaradu donosi mu Google oglasna agencija koju je pokrenuo i za koju tvrdi da je najbrže rastuća oglasna agencija na svijetu. Njegovi drugi pothvati za zarađivanje uključuju vođenje YouTube stranice i dropshipping, oblik maloprodajnog poslovanja gdje prodavač prihvaća narudžbu od kupca bez da ima zalihe proizvoda.

Tvrdi da je u samo šest godina zaradio osam milijuna i da je do svoje 19. godine posjedovao čak 19 automobila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 08:42