Nije riječ o novom okusu guma za žvakanje, nego o boji koja će obilježiti 2020.: takozvana neo mint će, prema prognozama engleske kompanije WGSN za predviđanje trendova, zazelenjeti domove i poslovne prostore diljem svijeta. U izvještaju londonske tvrtke kao njezina pozitivna “karakteristika” ističe se rodna neutralnost, a do zaključka da će iduće godine biti na kolorističkom tronu došli su analizirajući uličnu modu, globalnu političku klimu i društvene mreže.
Baš kao što je popularnost crvene boje porasla nakon Ženskog marša na Washington 2017., u WGSN-u vjeruju kako aktualna zbivanja i slike u vijestima najviše utječu na stvaranje trendova koji zatim dolaze na modne piste i sajmove interijera - da bi naposljetku završili i u našim domovima i ormarima.
Ova nježna zelena boja spaja futurizam i nostalgiju za prošlim vremenima, podcrtavajući važnost brige za okoliš i očuvanja prirode za buduće generacije kao goruću temu današnjice. S druge strane, dočarava mladenačku atmosferu istodobno oživljavajući vizualne asocijacije na sedamdesete godine te se odlično uklapa u različite stilove i ambijente.
Može se kombinirati sa svim ostalim nijansama zelene, ali i sa zemljanim, sivim i ružičastim tonovima. Djeluje opuštajuće i umirujuće te je odličan izbor za spavaće sobe, kao i uredske prostore i kuhinje.
U berlinskoj optici Lunettes Selection naočale su pohranjene u male zelene ladice koje asociraju na stare apotekarske ormariće, baš kao i u japanskoj klinici za akupunkturu Sumiyoshido Kampo Lounge. A da je ova nijansa primjenjiva i na prostore drugih namjena pokazao je dizajner Tom Dixon uređenjem milanskog restorana i dućana The Manzoni.
Pločice u boji mente protežu se podom i zidovima restorana stvarajući suvremeni urbani interijer i nagovješćujući da ćemo svijetlozelenu nijansu viđati sve više. Pronašli smo nekoliko komada koji će biti na tragu "neo mint" trenda!
Pripremila Slavica Šagolj