Jedna je više konceptualna, minimalistička, usmjerena na promišljanje svjetlosti (najzanimljivija rješenja prikazao je studio Formafantasma, nagrađen i za najbolju izložbu na Tjednu dizajna), dok je druga usmjerena na izgled svjetiljke pa su brojni modeli nalikovali na skulpture, uz poneke avangardne ideje (u obliku banane belgijskog Studia Job).
U namještaju su pak očita nešto smirenija rješenja, snažno oslonjena na 50-e i rane 70-e godine, s puno drva, luksuznih tapecirunga, sjajnih metala te naglaskom na vrsnoću izvedbe. Paleta boja je zaista široka jer je gotovo svaka važnija tvrtka angažirala najveće stručnjake koji su osmišljavali elegantne kombinacije nijansi i materijala.
Ipak, primarne, čiste boje pomaknute su u drugi plan, a 'in' su delikatne nijanse, od pastelnih do dubokih, zasićenih tonova plave, ljubičaste i zelene uz sveprisutnu sivu koja se koristi za uravnoteživanje kompozicije.