"Želimo podsjetiti svaku osobu da može učiniti barem jedno malo dobro djelo. Pokloniti nekome osmijeh, pomoći nositi vrećicu, saslušati nekoga komu je to potrebno. Nisu potrebne velike geste, dovoljne su i one male pa da naše društvo odmah postane ljepše", pojašnjava Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.
Digitalni dio kampanje kojim se ljude dodatno želi potaknuti na činjenje dobrih djela u svojoj zajednici nadopunjen je posebnim besplatnim Viber sticker paketom.
Paket sadrži 18 jedinstvenih stickera koje će korisnici Vibera moći dijeliti s obitelji i prijateljima kako bi ih potaknuli na činjenje dobrih dijela tijekom prosinca. Stickeri su svojevrsni podsjetnik na dobra djela kojima bi drugima i sebi mogli uljepšati nadolazeće blagdane, ali služe i za slanje poruka ljubavi, topline i zajedništva.
Svaka osoba koja preuzme stickere postaje i član communityja Čini dobro, kojem može pristupiti ovdje, u sklopu kojeg će korisnici moći razmjenjivati informacije, ideje i dobra djela.
Kao dio kampanje dolazi i "Kalendar dobrih djela", koji sadržava prijedloge 24 dobra djela za 24 dana. Riječ je o prijedlozima koja svatko vrlo jednostavno može učiniti te tako pomoći osobi u potrebi, a sebi uljepšati dan. „Kalendar dobrih djela“ dostupan je na internetskoj stranici www.hck.hr. Usto, "Kalendar dobrih djela" dobit će i društva Crvenoga križa diljem Hrvatske, kao i povjerenici Crvenoga križa u školama koja se žele uključiti u ovu kampanju dobrote.
Uz kalendar, provodit će se i "Izazov dobrih djela" koji će biti poslan obrazovnim institucijama, tijelima javne vlasti i partnerima u sustavu civilne zaštite. Cilj izazova je motivirati učenike na činjenje dobrih djela, u čemu će im pomoći povjerenici Crvenog križa u školama. Na izazov će se odgovoriti tako da „izazvana“ osoba ili skupina odabere jedno ili više dobrih djela iz kalendara, a zatim fotografijom ili statusom na društvenim mrežama dokumentira djelo uz pripadajući hashtag #dobradjela.
Raspoloženje u communityju Crvenoga križa na Viberu inspirirat će sve pratitelje na dobra djela tijekom 2020. godine kao i nakon nje“, izjavila je Daniela Ivanova, direktorica razvoja poslovanja u Rakuten Viberu.