Poput davno zaboravljene uspomene, slike iz nekog drugog vremena, nastaje Oubliée - nova kampanja Borisa Pavlina za sezonu proljeće/ljeto 2020.
Tihi hommage Dickensovoj Gospođici Havisham, zarobljenoj u svom svijetu usamljene sjete, nedodirljivoj u prošlosti poput zauvijek lijepe Klimtove heroine.
BORIS PAVLIN EKSKLUZIVNO: 15 godina genijalnih kreacija obilježit će novima u zlatu i svili, ušli smo u showroom
Minuciozno izrađene večernje haljine, delikatni unikatni komadi razrađeni do najsitnijeg detalja, zaštitni su znak samog dizajnera koji svoje majstorstvo izrade isprepleće sa lako prepoznatljivim ženstvenim stilom.
"Svaka haljina tako postaje živuća skulptura, malo remek-dijelo ručne izrade u današnjem copy-paste svijetu, te služi poput vremeplova u zlatno vrijeme nekadašnjih couturiera." objašnjava kreator.
Pod kreativnim vodstvom samog Borisa Pavlina, uhvaćena objektivom fotografskog dvojca Franje Matkovića i Senje Vild, model Tia Marciuš postala je bajkovita Miss Havisham uz stilisticu kose Maju Misirić iz Ateliera Monet te eterični make up vizažistice SanjeAgić.
Čitajte i: Omiljeni domaći dizajner: 'Još ima onih koje se trude izgledati poput loših klonova žena nogometaša'