Kupci mogu birati od manjih proizvoda, tepiha i tekstila do namještaja te lepezu stilova, od industrijskog i rustikalnog do romantičnog i glamuroznog.
Bonami, jedan od najvećih europskih trgovaca namještajem i proizvodima za dom, stigao je u Hrvatsku, s više od 45 tisuća proizvoda u svojoj e-trgovini, a najavljuje i otvaranje fizičke trgovine u Zagrebu.
Bonami želi nadahnuti kupce na stvaranje lijepih interijera i domova ugodnih za život te stoga nudi visokokvalitetne, a istodobno povoljne proizvode, kao i vrhunsku uslugu, od besprijekorne dostave do usluge dizajnera za interijere.
Ponuda je za sada usmjerena na iznimno raznovrsne dodatke i ukrase za dom te manji namještaj, kao što su fotelje, stolići i tepisi, a sljedećih mjeseci proširivat će je i većim komadima kao što su dvosjedi, trosjedi, komode i ormari. Uz to, Bonami kupcima nudi brzu dostavu u roku od dva do četiri radna dana ili najviše pet dana za neke dijelove Hrvatske za više od 20 tisuća proizvoda koje ima spremne na skladištu.
Kupci će moći odabrati i proizvode koji se proizvode nakon narudžbe, a dostava je u roku od nekoliko tjedana. Također, povrat je moguć 365 dana nakon kupnje, u originalnom pakiranju proizvoda i bez navođenja razloga za povrat. Proces je prilagođen potrebama kupaca, tako da mogu samostalno vratiti proizvod na adresu Bonamija u Hrvatskoj ili će ga na kućnoj adresi kupca preuzeti Bonamijeva dostava, nakon dogovora sa službom za korisnike.
Čitajte i: Mirjana Mikulec o najnovijem projektu: ‘Pozitivne rekacije ohrabrile su me da idemo dalje‘
"Kupci u Hrvatskoj vole online kupnju i tržište stalno raste, bez naznaka usporavanja. No, potencijal je i dalje velik, osobito za pouzdanu e-trgovinu kao što je Bonami. Uvjeren sam da će lokalni tim u Hrvatskoj dovesti Bonami tijekom sljedeće tri godine među tri vodeće domaće online trgovine s ponudom namještaja i proizvoda za dom, jednako kao što smo to već napravili na tržištima u Češkoj, Poljskoj i Slovačkoj", rekao je Pavel Voparil, predsjednik Uprave Bonamija.
Kupci su prepoznali prednosti
Voparil je kompaniju osnovao 2013. godine u Češkoj, a već sljedeće godine proširila se u Poljsku te zatim u Slovačku, Rumunjsku i Mađarsku. Najnoviji val ekspanzije doveo je Bonami u Hrvatsku, Sloveniju, Litvu i Latviju. Voparil ističe da 2020. nije bila jednostavna, ali su ostvarili poslovni uspjeh jer su kupci prepoznali prednosti koje im nudi online kupnja u odnosu na konkurenciju koja je ponajprije usmjerena na svoje fizičke trgovine.
Ostvareni uspjeh usmjeravaju na daljnji rast i širenje, a dolazak u Hrvatsku procjenjivali su na osnovi ekonomskih i demografskih pokazatelja te stanja u industriji i kod konkurencije.
Presudilo je povjerenje u rast hrvatskog tržišta i gospodarstva, ističe Voparil, kao i spremnost Bonamija na daljnju internacionalizaciju poslovanja, s fokusom na jedinstvenost svakog tržišta i učinkovitost poslovnih procesa.
Ponuda obuhvaća cijelu lepezu stilova, od industrijskog, rustikalnog, romantičnog ili skandinavskog do glamuroznog, kao i sve potrebe kupaca i sve prigode, od školaraca do proslave blagdana.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....