Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno
Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno

Pridružite se akciji

Nevena Rendeli modnu kombinaciju je uskladila s događajem: Obojimo Hrvatsku u zeleno

Projektom "Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno" započela je jedna posebna priča nakon koje će naše šume biti zelenije i veselije. Cilj je podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti koje šume imaju za život čovjeka.

U ljetnoj sezoni kada traje najveći rizik od požara, ova inicijativa podsjeća sve građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje. Baš zato, kupci Henkelovih proizvoda u dm poslovnicama na poklon dobivaju Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova iza kojih stoji Boranka, najveće volontersko pošumljavanje opožarenih područja ikad organizirano u Hrvatskoj. U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Priroda je nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti te joj je zato potrebna pomoć, stoga će s donacija od pet tisuća sadnica tvrtke Henkel i dm puno značiti radu Boranke.

Press
 

"Svaka posađena sadnica predstavlja novi izvor čistog zraka i vode za nas i naše buduće naraštaje, a znamo koliko je to bitno ako uzmemo u obzir da Hrvatska ima veliku površinu pokrivenu šumama, koja, nažalost, često strada pogotovo u ovim ljetnim mjesecima. Najmanje što smo mogli napraviti jest pokrenuti ovu aktivnost s našim partnerima iz dm - drogerie markta, a sada se nadamo što većem doprinosu naših kupaca“, rekla je Marija Grđan, brand managerica Henkel Laundry & Home Care.

"Poruka koju želimo poslati ovim projektom je da svako treba uložiti napor i dati svoj doprinos brizi šuma jer često nam se čini kako našu prelijepu prirodu i okoliš zapostavljamo. Na ovu smo suradnju izrazito ponosni, a još uzbuđeniji što ćemo kao finale ovog projekta, u rujnu s kolegama iz Henkela i volonterima Boranke pošumljavati opožarena područja", dodao je Ivan Horvat, manager marketinga i odnosa s javnošću dm-drogerie markta.

"Savez izviđača Hrvatske kao glavni pokretač Boranke htio je upravo ovo - da naša priča stigne do što više ljudi i da kupci svojim malim doprinosom uvelike pomognu našem radu i našem okolišu. Hvala inicijatorima na ideji i javljanju, a najviše našim volonterima koji će nesebično pomoći još jednom. Školarci, srednjoškolci, ali i oni stariji ponovno će biti spremni na sadnju, a drago im je da će im se pridružiti i djelatnici Henkela i dm-a", zaključio je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i pokretač Boranke.

Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno
 

U protekle dvije godine u sklopu kampanje Boranka, najveće volonterske akcije pošumljavanja požarišta u čitavoj Europi, izviđači i drugi volonteri posadili su uz pomoć Hrvatskih šuma na požarištima Dalmacije više od 65 tisuća stabala u sadnicama, sjemenu i žiru. Brojka od 5 tisuća sadnica tako će na najljepši mogući način zaokružiti i ukupnu brojku Borankinih sadnica i hvalevrijednu akciju Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno.

Voditeljica Nevena Rendeli je kao gošća događaja pomno pazila na odabir odjeće. Naime, nosila je modnu kombinaciju koja je bila usklađena s tematikom. Zeleno-bijelu haljinu s printom lišća kombinirala je sa zelenim natikačama.

Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno
 

Osim toga, nakon prodajne akcije koja je započela 1. srpnja i traje do 15. kolovoza, a u kojoj mogu sudjelovati svi kupci Persil, Silan, Somat, Vademecum, Fa i Schauma proizvoda u dm prodavaonicama, planirano je pošumljavanje opožarenih područja naše zemlje.

Čitajte i:

Hrabro je nastavila obiteljsku tradiciju: Izrađuje zelene inkubatore, a iza svega je plemenit cilj

Nema odustajanja! Veliki domaći brend pametnim je potezima od početka prkosio krizi

Poznati novinar otvorio nam je vrata svog drugog doma: Nekada prljava kuća sada je oaza u srcu prirode