RIHANNA

Balerinke iscrtane zvjezdicama

Bijele torbe od pitonove kože koje krasi malo crveno srce, i koje stoje oko 13.000 kuna, balerinke iscrtane zvjezdicama, sandale debelih gumenih potplata s likovima iz dječje mašte i velike torbe s aplikacijama sirena samo su dio kolekcije White Tattoo Heart modne kuće Gucci, čije je zaštitno lice Rihanna, dvadesetogodišnja pjevačka zvijezda podrijetlom s Barbadosa. Sudjelovanjem u kampanji kojoj nije cilj samo prodati vesele modne dodatke, već i prikupiti što više novca za UNICEF-ov program poboljšanja života afričke djece u rubnim dijelovima Sahare, tamnoputa je pjevačica pokazala i da ima veliko srce.

Suradnja modne kuće Gucci i Rihanne najavljena je u rujnu na Tjednu mode u Milanu. White Tattoo Heart je Guccijeva četvrta ekskluzivna “dobrotvorna” linija, a novi modeli, izrađeni u limitiranoj ediciji, od čije će prodaje 25 posto “inkasirati” UNICEF, već su stigli u Guccijeve trgovine diljem svijeta.

– Posebna mi je čast sudjelovati u Guccijevoj kampanji s tako plemenitim ciljevima – izjavila je ovih dana Rihanna, čije su fotogra­fije na službenoj Guccijevoj web-stranici. – Ovoj smo kampanji prišli vrlo ambiciozno. Rihanna je za nju snimila spot, a pojavljuje se i kao zaštitno lice u vodećim svjetskim modnim časopisima, poput britanskog Voguea. Kad smo osmišljavali kolekciju, osjetila sam da je ta atraktivna pjevačica s Bar­badosa pravi izbor za našu kam­panju – dodaje Frida Giannini, kreativna direktorica modne kuće Gucci.

Helena Štahan

Linker
04. svibanj 2024 20:32