Kukavica sam kad je bolest u pitanju i ne volim ići liječniku jer se bojim mogućih loših dijagnoza, no upravo su redoviti zdravstveni pregledi jedini način da sačuvamo zdravlje – priznala je književnica Julijana Matanović, jedna od brojnih javnih osoba koje su 19. siječnja u zagrebačkom Avenue Mallu podržale kampanju Prekrižimo X rak vrata maternice.
Cilj kampanje, koju su organizirali ECCA (European Cervical Cancer Association) i Nacionalni odbor za promicanje prevencije raka vrata maternice, je upozoravanje na važnost probira (otkrivanja te bolesti u ranoj fazi), redovitih odlazaka ginekologu te testiranja na HPV, virus koji uzrokuje rak vrata maternice.
Kampanju su podržali tvrtka GlaxoSmithKline i lanac drogerija dm, u čijim se prodavaonicama diljem Hrvatske taj dan počela potpisivati peticija za uvođenje organiziranih specijalističkih ginekoloških pregleda u svim europskim zemljama, te magazin Gloria kao medijski pokrovitelj.
Jasmina Rodić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....