KRAJ RECESIJE

Louis Vuitton želi da kupci kupuju - manje

Luksuzni pariški butici tvrtke Louis Vuitton skratili su radno vrijeme za sat vremena kako bi kupci imali manje šanse za kupnju. Naizgled čudna strategija samo je potvrda prestižnog statusa kompanije poznate po vrhunskim torbama, ali i jasan znak da ju u zemljama zapada recesija stvar prošlosti.

Louis Vuitton je neobičnu odluku donio nakon što se ispostavilo da njihovih 11 tvornica ne može proizvesti dovoljnu količinu luksuzne robe, koja bi zadovoljila potrebe kupaca u predbožićno vrijeme. Naime, posljednjih je mjeseci neočekivano narasla prodaja, pa su se u buticima suočili s neočekivanom, ali vrlo realnom situacijom da Božić dočekaju praznih polica.

U sličnoj situaciji ovih je tjedana i Chanel, ali njihov menadžment odlučio se za drugačiju poslovnu taktiku – cijene svojih klasičnih torbi povećali su za 20 posto.

Linker
19. travanj 2024 01:58