NOVA MARKA

Luka Grubišić i Lana Puljić predstavljaju Lokomotivu

Na dvadesetom Cro-a-Porteru predstavit će se novi modni brend Lokomotiva sa svojom prvom kolekcijom. Brend je nastao suradnjom hrvatskog modnog dizajnera Luke Grubišića i njegove zaručnice Lane Puljić.

Budući da se Luka prvi put u Hrvatskoj predstavio kolekcijom upravo na Cro-a-Porteru, predstavljanje novog projekta na sada jubilarnom predstavlja i određenu simboliku. Brend Lokomotiva je namijenjen ženi koja je neovisna, ne pristaje na kompromise, zna što želi i što je najvažnije, zna kako to postići. Lokomotiva je njen savršen pogon, a njeno gorivo je ženstvenost.

U kolekciji prevladaju zagasite boje, nijanse plave, sa bijelom i bež u kontrastu, te fuksijom kao akcentom, i majice sa dva različita printa koja prate dosljedno kolekciju. Korišteni su kvalitetni materijali, brokat, šifon, taft, vuneni štof, koža. Izvrsnost u izradi i pažnja u detaljima čine ovu kolekciju dugoročnom investicijom u vlastiti stil, a ženu odjevenu u brend Lokomotiva stilski ravnopravnu modno svjesnim ženama u svakoj europskoj prijestolnici.

Elegancija i finoća izrade, kvalitetni materijali cijele kolekcije Lokomotiva crpe inspiraciju iz vintage komada, te su zamišljeni da traju i postanu elementi osobnog, upečatljivog stila. Kolekciju upotpunjavaju modni dodaci koji prate viziju branda i na simpatičan način evociraju nostalgiju za nekim prošlim vremenima.

– Estetski smo se željeli vratiti u vrijeme kad su žene bile dotjerane cijeli dan, bez puno napora, zahvaljujući kvalitetnim bezvremenskim lijepim komadima odjeće koje su vješto kombinirale. Tu kvalitetu i nosivost neograničenu na dob brend Lokomotiva želi ponuditi, jer je vizija brenda spoj prošlosti i budućnosti – kaže dizajnerski dvojac Luka Grubišić i Lana Puljić

Linker
13. travanj 2024 10:12