ANTIRECESIJSKI ŠOPING

Mila Elegović kuma urbane mode

Ne pratim slijepo modu, moj stil je u službi mene kao individue, pa volim da je moja osobnost u prvom planu. Ovaj brand je vrlo urban i prihvatljiv te sam sigurna da će mnoge djevojke ovdje pronaći odjeću po svom ukusu – tako je novi brand opisala Mila Elegović, kuma prvog Calliope dućana u Zagrebu.

Riječ je o talijanskoj modnoj marci, proizašloj iz kompanije Teddy S.p.A. koja proizvodi Hrvaticama poznatiji brand Terranova. Majice, pamučne hlače, traperice, kaputi, ali i velik izbor accessoara prodaju se pod krilaticom ‘glamur pristupačan svakom džepu’.

Jer, kako tvrde u kompaniji Calliope, modernoj ženi više nikad ne bi trebalo ponestati košulja, kaputa ili jakni.

Iako se odjeća prodaje po razumnim cijenama, uprava Calliope dućana odlučila je na svečanom otvorenju počastiti prisutne dame dodatnim popustom od 50 posto na istaknute cijene. Renata Sopek, Fani Stipković, Mara Bratoš, Helena Minić i mnoge druge imale su tako priliku uživati u pravom antirecesijskom shoppingu.

Linker
26. travanj 2024 12:32