HTC CRO A PORTER

Nadja Božić je hrvatska Kate Moss

Ovosezonski HTC Cro A Porter, koji će se održati od 30. ožujka do 10. travnja, prati kampmanja nazvana Liquid Fashion, čiji je lajtmotiv nestalan, tekući oblik, neoopisiv, ne nosiv komad odjeće. Zaštitno lice kampanje je model Nadja Božić. koja je bez pogovora otrpila litre i litre boje koje su na nju prolijevali tijekom nekoliko dana snimanja.

Za fotoaparatom je bio Mladen Šarić, a umjetničko vodstvo odradio je Viktor Drago . Na pitanje zašto su baš Nadju izabrali da na tom mjestu naslijedi Kristinu Šalinović, koja posljednjih tjedana nosi suvereno nosi revije napoznatijih dizajnerskih imena po svjetskim modnim prijestolnicam, objašnjava Drago, gotovo ne treba odgovarati.

– Nadja je anđeo! Apsolutni kameleon, model koji nikada ne posustaje i posrne! Redovita gošća svjetskih modnih prijestolnica, sa bezbroj odrađenih snimanja i modnih editorijala za sva poznata svjetska modna magazinska izdanja. Ako u Hrvatskoj postoji pandan Kate Moss onda je to svakako Nadja Božić! Njena nevjerojatna energija transformira puko modno poziranje u jedinstven estetsko glumački doživljaj! Čista umjetnost! – rekao je Drago.

Nadja je 24-godišnja Vinkovčanka, koja se manekenstvom počela baviti sa 14 godina, a dosad je snimila mnogobrojne kampanje i editoriale za domaće i svjetske magazine te nosila revije u Hrvatskoj i inozemstvu.

Linker
25. travanj 2024 23:31