GLORIA PROMO: REXONA

Nova mirisna linija proizvoda

REXONA priznati dezodorans koji je prisutan širom svijeta u Hrvatskoj predstavlja svoju posebnu mirisnu kolekciju proizvoda. Provjerena efikasnost REXONE ovog puta je kombinirana sa privlačnim mirisima bogatih voćnih i cvjetnih nota.

Tri različita REXONINA mirisna lica: SHINY, SEXY i HAPPY osmislila je talentirana parfemska stručnjakinja Ann Gottileb koja je odgovorna za kreiranja toaletnih vodica vodećih modnih kuća kao što su Calvin Klein, Elizabeth Arden i Carolina Herrera. Ann Gottlieb je za REXONU istraživala i promišljeno balansirala cvjetne, orijentalne i voćne note:

SHINY – miris započinje sa energičnom limetom, pomiješan sa aromom crnog ribiza i vodenim zelenim akordima koji pružaju jedinstvenu svježinu. Srce mirisa čine ljubičice i ruže te ugodan cvijet jasmina u kombinaciji sa sočnim sokom maline i breskve. Svijetlu i snažnu pozadinu daju ugodne drvenaste note omekšane tragom vanilije i senzualnog mošusa.

SEXY – pjenušavu gornju notu čini kombinacija voća sa prepoznatljivom marelicom, koja ujedno čini i osnovu mirisa. Sadržaj je obogaćen svježinom kroz mješavinu bijelog cvijeća kao što su jasmin, magnolija i ruža. U završnoj noti zavodi nas vanilija, mošus i neodoljivi cedar.

HAPPY – jake i visoke akorde čini sočno voće: crni ribiz i breskve pomiješane sa divljom malinom. Temelj čini mješavina jasmina, delikatnog mošusa i elegantne magnolije i ruže. Donju notu harmonizira slatka vanilija sa mošusom i ugodan drvenasti miris. Na prigodnom REXONA koktel druženju proslavila se premijera SHINY, SEXY i HAPPY proizvoda za hrvatsko tržište na temelju kojih je svoju posebnu modnu reviju prikazao dizajner Ivica Skoko. Unutar kolekcije koju čini 21 modela dizajner je kreativno unio motive mirisa koji su samu kolekciju podijeliti u tri međusobno povezana dijela. Ivica Skoko jedan je od omiljenih kreatora domaće scene u čijim se originalnim haljinama redovito pojavljuje cijeli niz javnih osoba.

Povodom suradnje sa REXONOM, Skoko je izjavio: „Trudio sam se spojiti tri priče unutar jedne kolekcije, cilj je bio da svaka bude različita ali istodobno jasno povezana sa ostalim dijelovima. HAPPY dio kolekcije činile su kratke koktel haljine u gotovo ljetnim, žarkim bojama dok su SEXY činile izazovne, duge večernje haljine sa opreznom notom seksipila omotanog ljubičastom bojom. Posebno drago mi je bilo dizajnirati dio SHINY kolekcije gdje sam reinterpretirao elemente iz svoje ljetne pret-a-porter kolekcije „Zlatno doba Hollywooda“ tako da sam kao temelj uzeo zlatnu boju i gradio niz sitnih, stilistički važnih detalja.“

Linker
29. travanj 2024 05:59