PR
NOVI TREND

Održana Tribina o odgovornoj konzumaciji alkohola

Tribina je okupila stručnjake s područja psihologije te predstavnike Hrvatskog debatnog društva koji su razgovarali o umjerenoj konzumaciji kao novom trendu među milenijalcima

U vremenu kada društvene mreže imaju sve veći doseg i utjecaj na reputaciju mladih, umjerena konzumacija alkohola postaje sve češći izbor prilikom večernjih izlazaka – zaključak je Tribine o odgovornoj konzumaciji održane u hotelu Dubrovnik u Zagrebu.

Na Tribini su o umjerenosti govorili mladi iz Hrvatskog debatnog društva, Nataša Barolin Belić, gestalt psihoterapeutkinja i seksualna terapeutkinja, Sanja Jagarić Nola, psihologinja iz Psihološkog centra Tesa te predstavnici kompanije HEINEKEN Hrvatska – Branka Slaveska, predsjednica Uprave te Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica Odjela za korporativne komunikacije. Ulogu moderatora Tribine preuzela je popularna voditeljica Iva Šulentić koja je u nedavno predstavljenoj Heinekenovoj kampanji odgovorne konzumacije alkohola „Moderate Drinkers Wanted“ i sama poručila da je umjerena konzumacija – cool.

Tribina se naslanja na rezultate najnovijeg istraživanja o odgovornoj konzumaciji alkohola koji su pokazali da milenijalci u Hrvatskoj prate svjetske trendove – sve su umjereniji u konzumaciji alkohola, važnija im je kvaliteta od količine, a zbog velikog utjecaja društvenih mreža sve više paze na osobnu reputaciju.

Linker
02. svibanj 2024 22:36