Prošle su gotovo dvije godine otkako se Janica Kostelić (26) oprostila od profesionalnog skijanja. Djevojka koja nas je nekad oduševljavala sportskim rezultatima i “čeličnom” voljom, danas plijeni pozornost nekim drugim atributima. Svi su, naime, fascinirani njezinim novim izgledom: nekad najbolja svjetska skijašica sportski je stil zamijenila ženstvenom odjećom, posvijetlila je kosu, vidno je smršavjela, a i ten joj se, kako sama priznaje, “preporodio” otkako više nije svakodnevno na snijegu. A tu je i onaj faktor “X” koji čini čuda za izgled – ljubav. Olimpijska pobjednica već je tri godine u sretnoj vezi s Borisom Ivančićem (25), diplomiranim germanistom i kroatistom, te profesionalnim roniocem, zbog kojeg se 2006. preselila u Rijeku. Janica, slažu se svi, nikada nije izgledala bolje, a njezin novi imidž uskoro će imati prilike vidjeti cijela Hrvatska.
Bivša skijašica postala je, naime, zvijezda dm-ove kampanje Lijepa, ako to želiš, kojom taj lanac drogerija promovira nove linije dekorativne kozmetike. U toj su kampanji prošlih sezona sudjelovale glumice Ana Majhenić, Vanessa Radman i Helena Minić, te TV voditeljice Vanja Halilović, Renata Sopek i Iva Bagić, a Janica je prva sportašica koju je dm angažirao. Vizažist Tomo Vrban za nju je osmislio tri make-up izdanja, a za jumbo-plakate snimio ju je poznati modni fotograf Marko Grubišić. Vijest da je najuspješnija hrvatska skijašica svih vremena pristala na jedan dan “glumiti” manekenku, iznenadila je njezine bližnje, koji znaju koliko je nesklona javnom eksponiranju. Zašto se predomislila? U tome svoje “prste”, otkriva sportašica, ima upravo vizažist Tomo Vrban, koji ju je kontaktirao putem Facebooka i predložio joj da postane dm-ov model. Dotad se nisu poznavali i Janica ga je isprva pristojno odbila, da bi nakon dva tjedna nagovaranja ipak popustila. – Dosta sam oklijevala jer niti imam manekenske mjere niti pravilne crte lica. Štoviše, od sveg tog snijega, vjetra i sunca ten mi se poprilično uništio, pa ga moram njegovati posebnim kremama koje mi pripravlja kozmetičarka. No, Tomo je bio uporan i na posljetku me uspio nagovoriti, a mojoj je odluci pridonijela i činjenica da volim dm i često kupujem u njihovim prodavaonicama. Iako mi je bilo veoma zanimljivo na snimanju i zadovoljna sam rezultatom, zaključila sam da uloga modela jednostavno nije moj đir – kaže Janica, koja u posljednje vrijeme dobiva komplimente i na račun svoje linije.
Na snimanju dm-ove kampanje stilist nam je “prišapnuo” da nekad snažna sportašica danas nosi konfekcijski broj 38. Ona, pak, tvrdi da njezina vitka linija nije rezultat posebnog režima prehrane nego, jednostavno, smanjenih obroka. Otkako ne skija, kaže, ima manju potrebu za hranom. – Da biste se mogli baviti sportom, morate imati snagu i masu, a to dobivate ako mnogo i kvalitetno jedete. A ja, suprotno tome što mnogi misle, zapravo nisam neki gurman. Štoviše, veoma sam izbirljiva kad je hrana u pitanju – otkriva Janica, koja danas kondiciju održava trčanjem, vožnjom bicikla, pilatesom, teretanom i plivanjem. Janičine fotografije na dm-ovim plakatima pojavit će se uz tri marketinške poruke – “Zaljubljena, ako to želiš”, “Sretna, ako to želiš” i “Slobodna, ako to želiš” – a sve tri na neki su način odraz njezine životne filozofije. Otkako je prestala profesionalno skijati, uživa u slobodnom vremenu (slobodna ako to želiš), sreću i ispunjenje pronašla je u nečem novom – svom salonu ljepote Fei Fei, koji je otvorila u Rijeci (sretna ako to želiš), a ljubav, naravno, uz Borisa (zaljubljena ako to želiš).
Danas Janica ima vremena za sve ono što joj je nekad bilo nezamislivo: kasno se budi, a ako želi, bez grižnje će savjesti cijeli dan provesti u pidžami ili cijelo poslijepodne u obilasku dućana. Iako s vremena na vrijeme, kako kaže, dobije “napadaj” šopingiranja, nije od onih kojima se društveni život zbiva u trgovačkim centrima. Nema volje čekati u redu ispred garderobe niti živaca isprobavati sto stvari, pogotovo kad je s njom njezin dragi.
Jasmina Rodić
Pročitali ste skraćenu verziju teksta. Ako želite saznati više pročitajte tekst u tiskanom izdanju Glorije broj 687 ili se pretplatite na PDF izdanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....