Style&Wings

Prijateljice i stilske majstorice Ana i Tanja: Kada otvore vaš ormar više ništa neće biti isto

Zagrepčanke Ana Matutinović i Tanja Cerinski Štimac otkrivaju kako su sklonost lijepom odijevanju pretvorile u uspješan posao, a sa svojom agencijom Style&Wings pomažu ženama da postanu modno odvažnije.

Kada su u jeku pandemije koronavirusa ekonomistice Ana Matutinović (36) i Tanja Cerinski Štimac (36) dale otkaz na sigurnim pozicijama i odlučile pokrenuti privatni modni biznis, obitelj i prijatelji bili su prilično skeptični. No, ove poduzetnice u svoju su odluku vjerovale - i nisu pogriješile. O tome govori i činjenica da ih svakodnevno angažiraju žene koje trebaju savjet osobnog stilista.

"Želja nam je bila da pokrenemo poslovanje kroz koje ćemo pomagati ženama i muškarcima u odabiru odjeće. Posao osobnog stilista na našem je tržištu postojao, ali tu smo uslugu htjele podići na neku drugu razinu. Iako je naša tvrtka Style&Wings istovremeno službeni agent brendova Seventy Venezia i Patrizia Pepe za područje jugoistočne Europe, najviše uživamo kada radimo s klijentima i u konačnici vidimo njihovo zadovoljstvo", kaže Ana.

U zalog su dale desetogodišnje prijateljstvo, a u posao su uložile ljubav i iskustvo koje su stekle na prethodnim radnim mjestima, Ana kao regionalna menadžerica u jednom modnom brendu, a Tanja u prodaji i marketingu privatne visoke poslovne škole. Stiliziranje im je u početku bio hobi, a danas najviše uživaju kada im se klijentice obrate za dvije najtraženije usluge - pregled i stiliziranje ormara te odlazak u kupovinu. Ovaj stilski duo to radi s lakoćom - u dva sata eliminiraju nepotrebne komade iz ormara, a isto toliko im treba za nekoliko novih kombinacija iz trgovine kamo odlaze s klijentima. U konačnici klijent dobiva prijedloge kombinacija za svaki dan.

image

Ana Matutinović

PETRA RIA

"Bitno je slušati ljude, ali moramo napraviti neku promjenu. Naravno, ne preveliku jer se osoba neće dobro osjećati, zato poštujemo njihove želje, ali unutar toga radimo i male iskorake. Bilo je izazovno kada je jedna klijentica nosila samo crnu odjeću, u ormaru je imala isključivo crne odjevne komade... Važno je znati kamo otići u kupovinu i jasno odrediti budžet. Srećom, upoznate smo s estetikom i ponudom svakog brenda na našem tržištu i znamo gdje što pronaći. Periodično stiliziramo i modne kampanje, mladenke za vjenčanja, djevojke za maturalne večeri, ali najviše uživamo pomoći ženama u svakodnevnim kombinacijama", govori Tanja Cerinski Štimac.

image

Tanja Cerinski Štimac

PETRA RIA

Njihove klijentice uglavnom su poslovne žene srednjih godina koje nemaju vremena istraživati ponudu pa potraže pomoć. Cilj im je bio odmaknuti se od uvriježenog mišljenja da je osobni stilist samo za poznate osobe jer se većina žena svakodnevno susreće s istim problemom: ormar je pun, a nemaju što odjenuti. To je, govori Ana Matutinović, jedna od zamki jer se u garderobi gomilaju slični komadi.

"Često se zapitaju zašto uvijek isto izgledaju. Nema potrebe za tri bijele košulje u ormaru. U njemu valja imati ključne komade: dobre traperice, košulju, sako, kaput, torbu, njihove boje trebaju biti bezvremenske, neutralne. Riječ je o bazi koja se u detaljima onda nadograđuje trendovskim stvarima. Ne treba kupovati impulzivno, online odabire valja prespavati i u dobar komad garderobe investirati neovisno treba li nam tog trenutka", govori Ana. Za Hrvatice smatraju da imaju stila, no rade jednu grešku - ne poznaju dobro građu tijela pa sukladno tome i biraju pogrešne odjevne komade.

"Trendove doziramo, kvalitetu stavljamo ispred kvantitete te kombiniramo različite komade koje se mnogi ne bi sami nikada usudili spojiti, u tome je naša tajna", zaključuje Tanja Cerinski Štimac.

Linker
02. ožujak 2024 12:11