beauty novitet

Alicia Keys ima novi proizvod za njegu lica namijenjen koži sklonoj aknama

Američka pjevačica obogatila je ponudu svog beauty brenda Keys Soulcare s još jednim proizvodom - uljem za njegu lica Deeply Replenishing Squalane Facial Oil.

Američka pjevačica Alicia Keys već neko vrijeme ponosna je vlasnica beauty brenda. Sada je otkrila kako je obogatila ponudu Keys Soulcarea s još jednim proizvodom. Riječ je o ulju za njegu lica koje nosi naziv Deeply Replenishing Squalane Facial Oil, a namijenjeno je osobama s masnom kožom i onima koji imaju kožu sklonu aknama. Radi se o formuli bez sintetičkih mirisa, koja je u skladu s veganskim postulatima koji su iznimno važni pjevačici. U sastavu se nalaze sastojci kao što su skvalan, inače poznat po svojim hidratantnim i protuupalnim svojstvima, te dva antioksidansa - ulje sjemenki nara i ulje sjemenki opuncije - koji jačaju barijeru i daju koži sjaj. Još jedna važna značajka je ta da proizvod nije komedogen, što znači da njegov sastav sadrži sastojke koji ne začepljuju pore, pa je upravo zbog toga siguran za masnu kožu sklonu aknama.

image

Keys Soulcare, Deeply Replenishing Squalane Facial Oil (32,19 eura)

KEYS SOULCARE

Višestruka dobitnica Grammyja još je 2016. godine postala poznata kao predvodnica pokreta "no make-up" i pokrenula broje rasprave o standardima ljepote. "Svaki put kad bih izašla iz kuće, brinula sam se jesam li stavila šminku. Što ako će netko htjeti sliku? Što ako je objave? To su bile nesigurne, površne, ali iskrene misli koje sam imala. A sve su se one na ovaj ili onaj način bazirale previše na tome - što drugi misle o meni", objasnila je tada.

Samo nekoliko godina kasnije, točnije 2020. godine najavila je kako se namjerava odmaknuti od make-upa i pokrenuti lifestyle brend fokusiran na wellness i brigu o sebi. Keys Soulcare tako je nastao u suradnji s kozmetičkim brendom E.l.f te krajem iste godine izbacio prvu liniju proizvoda koja nije bila testirana na životinjama. Brend je bio samo još jedan korak u kojem je sada 42-godišnja Alicia ponovno potvrdila svoje dosadašnje stavove i naglasila važnost brige oko zdrave kože.

image

Višestruka dobitnica Grammyja još je 2016. godine postala poznata kao predvodnica pokreta "no make-up" i pokrenula broje rasprave o standardima ljepote

ROB LATOUR/SHUTTERSTOCK

"Imala sam dosta problema s kožom tijekom odrastanja. Zbog toga sam oduvijek željela stvoriti nešto što bi pomoglo svim ljudima sa sličnim problemima. Međutim, dugo nisam bila svjesna toga da ljepota ovisi o našem unutarnjem stanju, o tome kako se osjećamo iznutra. To je nešto što sam naučila s vremenom i što sada jako cijenim. Uvijek smo usredotočeni na ono fizičko, no pitanje je kako brinuti o duši. Ta ideja bila mi je vodilja kada sam odlučila pokrenuti Soulcare", progovorila je jednom prilikom 42-godišnja Alicia o vlastitim problemima s kožom i razlogu pokretanja brenda.

Dobra je vijest što su proizvodi ove popularne pjevačice, uključujući i najnoviji Deeply Replenishing Squalane Facial Oil, od ove godine po prvi put dostupni i na Amazonu.

Linker
25. travanj 2024 16:52