1994. godine

Upoznajte bivšu filmsku producenticu Jane Iredale, koja je osnovala istoimeni beauty brend

Iste godine kad je rođena Gloria, bivša filmska producentica Jane Iredale osnovala je make-up brend s kojim je napravila prekretnicu u industriji ljepote, pa ovih dana i njena dekorativna kozmetika obogaćena njegujućim sastojcima slavi 30. obljetnicu.

Kad je Jane Iredale sa svojim istoimenim brendom 1994. zakoračila na beauty scenu, pokrenula je svojevrsnu revoluciju u proizvodnji i poimanju dekorativne kozmetike, jer uvela je posve novu kategoriju - mineralni make-up s kojim koža može slobodno disati i zadržati prirodnost. Tako se šminka prestala svoditi samo na boje već je ušla u domenu njege. Janeina fascinacija prirodnom ljepotom prožima i ovogodišnju jubilarnu kolekciju Ready to Bloom (Spremna da procvjeta) s kojom brend proslavlja 30. obljetnicu.

Svježe nijanse nadahnute su Janeinim vrtom u američkom Berkshireu, koji je poznat po divnim krajolicima i organskim farmama. Upravo u Berkshireu je sjedište brenda Jane Iredale, koji je promovirao "čistu" kozmetiku čak tri desetljeća prije nego što je ona postala sveopći hit.

image

Brend Jane Iredale osnovala je 1994. godine

PRESS

"Posijali smo sjeme promjene. Iz toga je izrasla zajednica koja ne radi kompromise između ljepote i zdravlja, već podiže svjesnost o njihovoj međusobnoj povezanosti", istaknula je Jane, dodajući da je po tom pitanju minimalistica. Ne voli "petljati" s mnogo različitih proizvoda, nego preferira jednostavnost i multifunkcionalnost. Kad je s takvim pristupom svojedobno napravila prekretnicu u industriji ljepote, ujedno je to bio veliki zaokret u samoj njezinoj karijeri.

image

Jane Iredale

PRESS

Rođena Londončanka, koja se u mladim danima preselila u Ameriku, isprva je nizala profesionalne uspjehe u industriji zabave kao casting direktorica i producentica, surađujući sa zvijezdama poput Meryl Streep, Susan Sarandon i Sare Jessice Parker. S vremenom se umorila od šoubiznisa, no ideja za novi posao sinula joj je upravo pod scenskim reflektorima. Gledajući kako mnogi glumci i modeli imaju probleme s kožom zbog "teške" šminke, odlučila je pronaći rješenje.

"Znajući da ono što nanosimo na kožu utječe i na sveukupno zdravlje, počela sam razmišljati o make-upu s blagotvornim sastojcima", kazala je Jane koja je u suradnji sa stručnjacima za formulacije "izbacila" iz njih umjetne mirise, konzervanse, bojila, talk i druge nepoželjne sastojke. Već s prvim proizvodom stekla je kultni status: Amazing Base, prozračan mineralni puder u prahu, obogaćen ekstraktima algi i nara, i danas je omiljen "hibrid" 4 u 1 - koristi se kao podloga, korektor i puder te pruža zaštitu od sunca.

image

Jubilarna kolekcija Ready to Bloom nadahnuta vrtom Jane Iredale

PRESS

Odmah su ga prihvatili dermatolozi i estetski kirurzi jer se pokazao besprijekornim u prikrivanju i umirivanju kožnih tegoba, kao i crvenila nakon "jačih" estetskih tretmana. Puder se odmah svidio i vizažistima kao profinjenija alternativa konvencionalnom šminkanju. Ukratko, bio je to pun pogodak, s kojim je započeo razvoj vodeće svjetske linije mineralnog make-upa.

image

Usavršavanje tena u tri koraka: podloga Smooth Affair, mineralni puder PurePressed i hidratantni sprej za stabiliziranje make-upa Pommisst

PRESS

Unatoč nježnom imidžu, brend Jane Iredale beskompromisan je u pogledu kakvoće - od najčišćih prirodnih minerala i biljnih esencija do održivih tehnologija proizvodnje te eko ambalaže. Najfiniji "kamuflažni" proizvodi neprimjetno se stapaju s tenom zahvaljujući sveobuhvatnom izboru boja i tekstura prilagođenih najrazličitijim stanjima kože, uključujući onu najosjetljiviju. "Uvijek sam polazila od toga da šminka treba dobro izgledati, činiti dobro koži te pružati dobar osjećaj. Takvi proizvodi nikad vas ne iznevjere", zaključila je Jane Iredale.

Linker
14. travanj 2024 21:21