Modne glasine

Nakon torbi koje svi žele, Telfar priprema lansiranje beauty linije

Telfarov logo previše je sličan logu Charlotte Tilbury, a sukob s tom luksuznom kozmetičkom kućom oko zaštitnih znakova ukazuje na to da bi se kultni modni brend mogao početi širiti i na prostor ljepote.

Svatko tko drži do sebe u svijetu celebrityja, od Beyoncé do Belle Hadid, viđen je sa sada već kultnom torbom brenda Telfar. Američki modni dizajner Telfar Clemens utemeljio je brend 2005. i usmjerio ga uglavnom prema rodno neutralnoj odjeći, a devet godina kasnije lansirao je torbe koje su postale stvar prestiža, pa se danas prodaju brže nego što ih uspijevaju proizvesti. Nisu nedostižne cijenom, koštaju od 150 do 257 dolara, no gotovo ih se nemoguće domoći, budući da se svaka serija proda tako reći odmah čim se pusti u prodaju. Clemens je za svoj brend jednom prilikom ustvrdio da je “veći od mode”, a možda i je tako, jer sa svojim pristupačnim luksuzom, izgleda, planira širenje i na područje ljepote, piše New Beauty.

Glasine su krenule zbog nedavnog sukoba oko logotipa, odnosno zaštitnog znaka brenda, između Telfara koji je smješten u New Yorku i brenda luksuzne kozmetike koji je britanska vizažistica Charlote Tilbury nazvala svojim imenom. Logotipi su im definitivno slični, izvedeni iz inicijala, oba imaju veliko slovo „T” koje okružuje slovo „C”. Jedini razlog zbog čega ranije nije došlo do sukoba taj je što se nisu preklapali s proizvodima koje prodaju – Telfar se nije bavio kozmetikom, ni Charlotte torbama, pa su vodili poslove u miroljubivoj koegzistenciji.

image

Logotipi su doista slični

INSTAGRAM
image
INSTAGRAM
image

Charlotte Tilbury

ANTHONY HARVEY/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
image

Telfar Clemens

SCREENSHOT INSTAGRAM

No, to se promijenilo 2021. kad je Telfar podnio zahtjev za registriranje svog logotipa u klasi kolonjskih voda, parfema i kozmetike te u klasi naočala. Charlotte Tilbury uložila je prigovor jer su logotipi „zbunjujuće slični” te ustvrdila da je njihov kozmetički brend lansiran 2014., što jasno pokazuje kome pripada zaštitni znak.

Njezini odvjetnici kažu kako problem s prioritetom uopće i ne postoji, jer su „datumi podnošenja, prve uporabe i registracije loga raniji od datuma podnošenja navedenog u Telfarovoj prijavi”. Telfar je na koncu odustao od prijave svog loga za navedene dvije klase proizvoda, što znači da neće stavljati svoj logo na ruževe za usne i parfeme. No, moguće je da su brendovi potiho riješili neslaganje, kažu upućeni, pa postoji mogućnost da će Telfar ipak kreirati i kozmetiku, doduše, uz drugačiji zaštitni znak na proizvodima iz beauty linije.

Linker
25. travanj 2024 09:22