Jednobojne haljine oduvijek su statement komad zagrebačke dizajnerice Aleksandre Dojčinović, a ovoga puta dolaze u redizajniranim izdanjima koje će pristajati svim generacijama.
Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i usporen postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je današnji više prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati. Stoga je nova Lei Lou kampanja inspirirana društvenim mrežama te načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca koji su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti postali ono što ih izdvaja u masama.
Modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk koja je u isto vrijeme edgy i senzualna, baš kao i komadi iz nove kolekcije. Veliki "comeback" na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine koje su oduvijek, od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak Lei Lou brenda, a Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata.
Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama.
Redizajn je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u ovom svijetu konzumerizma. Istu filozofiju dijeli i nova Lei Lou kampanja koja dokazuje kako dobro skrojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput nakita s potpisom zagrebačke dizajnerice ili sunčanim naočalama iz njezine Optike La Vie.